آخرین اخبار

روبه راه از فرزندآوری گفت گفتگو با زوج هنرمندی که بچه ندارند

11:00:10 1395/03/05


به گزارش خبرنگار مهر، برنامه «روبه راه» محصول گروه امور اجتماعی شبکه ۲ با اجرای مژده لواسانی شب گذشته ۳ خرداد با حضور زوج هنرمند مهوش وقاری و محسن قاضی مرادی روی آنتن رفت و درباره فرزندآوری صحبت شد. در این هفته برنامه قرار است مهمانان در رابطه با تجربیات و احساس خود از داشتن یا نداشتن فرزند صحبت کنند.

خانواده قاضی مرادی که به علت نداشتن فرزند مهمان برنامه بودند درباره علت این موضوع بیان کردند که از سال ۱۳۵۹ با یکدیگر ازدواج کرده اما به علت مشکلات ژنتیکی دارای فرزند نیستند و به علت نداشتن فرزند احساس تنهایی می کنند.

وقاری در این برنامه گفت: ممکن است در مقطعی کوتاه این کمبود فرزند را حس نکنیم اما واقعا و در نهایت این کمبود حس می شود. داشتن فرزند باعث گرمی محیط خانواده می شود اما هیچگاه ناتوانایی مان برای متولد کردن یک فرزند، باعث جدایی مان نشد.

زهرا موحدین دیگر مهمان این برنامه بود که یک پسر و یک دختر داشت. وی همسر و سپس پسرش را از دست می دهد اما این موضوع باعث ناامید شدنش نمی شود و بلافاصله سرپرستی ۱۵ بچه و نوجوان را برعهده می گیرد که دو نفر از این پانزده نفر با خود او زندگی می کنند.

فرهاد آییش و سیاوش خیرابی از جمله مهمانان این برنامه در هفته های گذشته بوده اند. «روبه راه» برنامه ای با مضمون اجتماعی است که از شنبه تا سه شنبه یک موضوع مبتلابه جامعه را با حضور چهره های مردمی، افراد شاخص، مسئولان و كارشناسان از جنبه ها و زوایای مختلف مورد بررسی قرار می دهد.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی