آخرین اخبار

اکران ایستاده در غبار در گروه پردیس زندگی فیلم‌های قدیمی رفتند

11:00:16 1395/03/04


غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره جلسه امروز ۳ خرداد ماه شورا به خبرنگار مهر گفت: در نتیجه این جلسه قرارداد فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان در گروه سینمایی پردیس زندگی ثبت شد و بعد از فیلم «اژدها وارد می شود» روی پرده خواهد رفت.

وی افزود: علاوه بر این فیلم های سینمایی «ابد و یک روز» سعید روستایی، «بادیگارد» ساخته ابراهیم حاتمی کیا، «پنجاه کیلو آلبالو» به کارگردانی مانی حقیقی، «کفش هایم کو؟» ساخته کیومرث پوراحمد طبق آیین نامه ۱۰ هفته اکران شان به پایان رسید و جای شان را به فیلم های جدید می دهند.

وی در پایان گفت: فیلم های مذکور از سالن های اصلی سینمایی کنار می روند و فقط در سینماهای حمایتی و پردیس کوروش اکران خواهند داشت.

فیلم سینمایی «دلبری» به کارگردانی جلال دهقانی اشکذری به جای فیلم سینمایی «ابد و یک روز» به کارگردانی سعید روستایی، «رسوایی ۲» به کارگردانی مسعود ده نمکی به جای «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا، «یک دزدی عاشقانه» به کارگردانی امیر شهاب رضویان به جای «۵۰ کیلو آلبالو» به کارگردانی مانی حقیقی و «مرگ ماهی» به جای «من سالوادور نیستم» روی پرده سینماها خودنمایی می کنند.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی