آخرین اخبار

امیدوارم مجبور به انتخاب شغل دیگری نشوم با نامه ۳۰ بازیگر موافقم

11:00:38 1395/03/02


فلور نظری بازیگر تلویزیون و سینما درباره این روزهای خود به خبرنگار مهر گفت: بیشتر وقتم صرف خواندن فیلمنامه هایی می شود که غالبا تمایلی به کار کردن در من ایجاد نمی کنند. به تازگی هم کار دیگری به دستم رسیده که متن خوبی داشت و در صورت توافق احتمال دارد در آن بازی کنم. ضمن اینکه دو فیلم سینمایی «صداهای خاموش» ساخته سهی بانو ذوالقدر و «افسانه گل آباد» کار کاملا موزیکال در ژانر کودکان را در انتظار اکران دارم.

بازیگر مجموعه هایی چون «عملیات ۱۲۵» و «خانه به دوش» بیان کرد: ما قشر تحصیلکرده و کاربلدی بودیم که متاسفانه به خاطر شرایط تلویزیون که هر روز بدتر می شود این روزها کم کار شدیم. ما همان بازیگرانی بودیم که در سال چند سریال خوب داشتیم و مجموعه های مان پربیننده بود. متاسفانه زمانی که ۳۰ خانم بازیگر نامه نوشتند ایران نبودم اما با ایشان هم عقیده هستم و به آنچه خواستارش بودند احترام می گذارم چون حرف خیلی از ما همین است.

وی افزود: به نظرم خیلی ناخوشایند است مملکتی که این همه هنرمند مجرب دارد و اکثرشان هم افرادی عاشق کار و بی حاشیه هستند کنار گذاشته شوند و جایشان را عده ای کم سواد و کارنابلد بگیرند؛ کسانی که متاسفانه در مکتب هیچ استادی آموزش ندیده و تربیت نشده اند. ما درس هایی یاد گرفتیم که امروزه اصلا برای این جوانان معنی ندارد. همه شان دنبال نقش یک و غرورهای بی اساس هستند و با عشق کار نمی کنند.

نظری بازیگر مجموعه «مرد دوهزار چهره» یادآور شد: ما به گونه ای تربیت شدیم که شهرت در اولویتمان نبود. اگر همکاران من امروز از فعالیت های بازیگری دور شدند ضررش را تلویزیون می بیند نه آنها. بالاخره هر کس به شکلی امرار معاش می کند اما تلویزیون دیگر نمی تواند جای این هنرمندان کسی را بیاورد که هم بی حاشیه کار کنند و هم محبوب مردم شان باشند.

وی اظهار کرد: با توجه به روندی که طی کردیم هیچ تصوری از آینده ندارم. تمام این سال ها به ما وعده دادند همه چیز بهتر می شود اما هرچه جلوتر رفتیم برعکس آنچه را گفتند در عمل مشاهده کردیم. به همین خاطر نمی توانم راحت به هر چیزی اعتماد کنم و نسبت به مدیریت جدید هم همین نظر را دارم تا زمانی که در عمل شاهد اتفاق های بهتری باشم.

فلور نظری در پایان گفت: من و همکارانم پشتوانه تئاتر داشتیم و ارزش هایمان کار کردن های پله پله و رسیدن به محبوبیت بود. مردم زیاد سراغ مان را می گیرند اما نمی دانیم چه جوابی بدهیم. امیدوارم بعد از بیست سال تجربه بازیگری شرایط به سمتی نرود که مجبور شوم به خاطر ادامه زندگی شغل دیگری پیشه کنم.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی