آخرین اخبار

ثبت قرارداد اکران عیدفطر و یک استثناء!

09:00:25 1395/02/21


سخنگوی شورای صنفی نمایش از ثبت قرارداد اکران دو فیلم برای اکران عید فطر خبر داد.

غلامرضا فرجی درباره تازه‌ترین مصوبات این شورا در جلسه روز 20 اردیبهشت ماه به خبرنگار سینمایی ایسنا گفت: در این جلسه قرارداد فیلم "بارکد" ثبت شد و این فیلم بعد از "دلبری" به عنوان یکی از برنامه‌های عید فطر در گروه آزادی اکران می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین در این جلسه قرارداد فیلم "دراکولا" به عنوان دیگر فیلم اکران عید فطر نیز ثبت شد و این فیلم بعد از "یک دزدی عاشقانه" در گروه کورش به نمایش در می‌آید.

به گفته فرجی؛ "ننه نقلی" دیگر فیلمی بود که قرارداد اکرانش در جلسه‌ی 20 اردیبهشت ماه به ثبت رسید و این فیلم بعد از "مرگ ماهی" در گروه ماندانا اکران خود را آغاز می‌کند.

سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره امتیازات فیلم‌هایی که ماه رمضان اکران می‌شوند، توضیح داد: دو هفته از چهار هفته اکران این فیلم‌ها در ماه رمضان است، محاسبه نمی‌شود.

او درباره اجرای طرح اکران فیلم‌ها از افطار تا سحر نیز گفت: در جلسات آتی در این‌باره تصمیم‌گیری می‌کنیم.

فرجی در پاسخ به این پرسش که چرا قانون اکران، دو ماه بعد از پروانه نمایش در مورد فیلم‌های "دراکولا" و «بارکد» رعایت نمی‌شود؟ در حالیکه این فیلم‌ها به تازگی پروانه گرفته‌اند، توضیح داد: این قانون در برنامه عید فطر منظور نمی‌شود و این مناسبت یک استثناست! چون شورای صنفی نمایش در آن مقطع ، مدتی تعطیل است و فرصتی برای بررسی فیلم‌ها نیست.

به گزارش ایسنا، «بارکد» به کارگردانی مصطفی کیایی با بازی بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، بهاره کیان افشار، بابک بهشاد، علی کوچکی، شهرام جمشیدی، آرش تاج، رضا شریف نژاد، سحر آربین، مرجان علیزاده، پژمان بازغی در آن بازی می‌کنند و در خلاصه داستان‌اش آمده : پشت هر آدمی یه داستانی هست و پشت هر داستانی یه آدم ،بهتره قبل از هر قضاوتی یکم صبر داشته باشیم.

در خلاصه داستان «دراکولا» آمده است: (باصدای آهسته) الو...سلام قربان... خوبین... آقا منو دزدیدن... بله... نمی شناسمشون...نه خیر سرکاری چیه... من چه می دونم چرا گوشیمو نگرفته... 38 سال، سنمو چرا می پرسین؟...نمی دونم کجا... شما باید پیدام کنین...آقا من گوشی ام آیفونه... ردیاب دارد...نمی شه پیدام کرد؟...آقا اومد...من قطع می کنم...

در این فیلم؛ لوون هفتوان، رضا عطاران، ویشکا آسایش، سیامک انصاری، ژاله صامتی، لیلا بلوکات، امید روحانی، محمود نظر علیان، نیما راد، صادق حسنی و بازیگران خردسال سوگل محرابی و آرش دوست محمدی به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم «ننه نقلی» به کارگردانی پرویز صبری، فیلمی در گروه سنی کودک است که پیش از این در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان به نمایش در آمده است.

انتهای پیام



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی