آخرین اخبار

«برادر» جواد افشار نصف شد

09:01:59 1395/02/16


تهیه‌کننده سریال رمضانی «برادر» از پایان بیش از 50 درصد از تصویربرداری این مجموعه که برای پخش از شبکه دو سیما آماده می‌شود، خبر داد.

نعمت‌الله چگینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا با اعلام اینکه گروه بازیگران این مجموعه رمضانی تکمیل شد، گفت: تاکنون 55 درصد از تصویربرداری «برادر» به پایان رسیده است و گروه بازیگران هم تکمیل شد. گلاره عباسی آخرین بازیگری بود که به پروژه اضافه شد و دیگر قرار نیست بازیگر جدیدی به کار اضافه شود.

وی اعلام کرد که اکنون گروه سازنده سریال «برادر» در شهرک راه‌آهن در منزل شخصیت بهرام کلایی که از لوکشین‌های اصلی است، مشغول تصویربرداری هستند و تا چند روز آینده در آنجا مستقر خواهند بود.

تهیه‌کننده سریال «برادر» در پایان درباره تغییر خواننده تیتراژ این مجموعه رمضانی توضیح داد: آقای احسان خواجه‌امیری، خواننده اول سریال ما بود که حتی کارش را هم آغاز کرده بود اما به خاطر تداخل کاری، تلویزیون به ما اعلام کرد که از این خواننده استفاده نکنیم تا اینکه آقای محمد علیزاده را انتخاب کردیم که وی هم قرار است کاری داشته باشد اما فعلا برای حضورش صحبت شده است که امیدواریم تغییر نکند.

به گزارش ایسنا، سریال «برادر» به کارگردانی جواد افشار برای پخش از شبکه دو سیما در ماه مبارک رمضان امسال در حال ساخت است.

حسین یاری، حسن پورشیرازی، پوریا پورسرخ، گلاره عباسی، سهیلا رضوی، سوگل طهماسبی، بیوک میرزایی، رضا توکلی، کاوه خداشناس، آشا محرابی، سید مهرداد ضیایی، پورانداخت مهیمن، مهرداد ضیایی و ... از بازیگران ایم مجموعه رمضانی هستند.

در خلاصه داستان سریال «برادر» آمده است: حاج کاظم پهلوان، مردی خیر و از تجار سرشناس برنج ایران است که با تاکید بر حمایت از تولید ملی فقط در زمینه برنج ایرانی فعالیت می کند او به همراه پسرش مسعود و دخترش مریم که یک روزنامه نگار پرجنب و جوش است برضد واردات قاچاق برنجهای تاریخ گذشته و مسموم به ایران مبارزه می کند .این امر باعث دشمنی دلالان و قاچاقچیان این تجارت با وی شده است. آنها با اغفال ناصر پسر دیگر او وارد تجارت سالم حاج کاظم شده و همین امر باعث ایجاد اتفاقات تازه‌ای می شود که درونمایه قصه این سریال است.

انتهای پیام



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی