آخرین اخبار

بازیگران سریال «روزهای بی قراری» انتخاب شدند

11:00:27 1395/02/15


به گزارش خبرگزاری مهر، سریال «روزهای بی‌قراری» با بستری ملودرام به قصه‌ای در ارتباط با حفظ و تحکیم خانواده می‌پردازد و کارگردانی آن را کاظم معصومی بر عهده دارد.

در این سریال بازیگرانی از جمله ابوالفضل پورعرب، پژمان بازغی، الهام حمیدی، سارا صوفیانی، کامران تفتی و بهنوش بختیاری به ایفای نقش می پردازند و به زودی تعداد دیگری از بازیگران به این پروژه می پیوندند.

یکی از ویژ‌گی‌های این سریال این است که در چهار استان و منطقه جغرافیایی نظیر تهران، اصفهان، همدان و گیلان تصویربرداری می‌شود و در سکانس‌های هر استان تعدادی از بازیگران بومی آن استان به گروه می‌پیوندند.

سریال «روزهای بی‌قراری» در روزهای پایانی پیش تولید قرار دارد و به زودی تصویربرداری آن با حضور بازیگران اصلی آغاز می‌شود.

عوامل اصلی سریال «روزهای بی‌قراری» عبارتند از کارگردان: کاظم معصومی، نویسنده: مهدی بهپور، مدیر تصویربرداری: شهریار اسدی، مدیر صدابرداری: آرش برومند، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: سوسن دین محمد، مدیر چهره پردازی: جلال امیری مرندی، طراح صحنه و لباس: شیرین بویایی دوست، تدوینگر: پرهام وفایی، ناظر خرید: محسن میرزاجانی، مدیر مالی: اصغر تیموری، انتخاب بازیگران: شاهرخ شریفی، هماهنگی تولید: مهدی شریفی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: سیما محمدی، مشاور رسانه ای: احسان هوشیارگر، مدیر تولید: جعفر صمدی، تهیه کننده: امیر حسین شریفی.

این سریال به سفارش حوزه سیمای استان ها تولید می شود.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی