آخرین اخبار

محمود پاک‌نیت و افسانه بایگان مقابل دوربین «پریا»

09:01:51 1395/02/15


اسماعیل عفیفه از پایان تصویربرداری مجموعه‌ی «پریا» در روزهای پایانی اردیبهشت ماه خبر داد.

این تهیه‌کننده در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا از حضور بازیگران اصلی مجموعه «پریا» در مقابل دوربین حسین سهیلی‌زاده خبر داد و گفت: محمود پاک‌نیت، افسانه بایگان، لادن مستوفی و امیرحسین آرمان از جمله بازیگرانی هستند که در سکانس‌های پایانی مجموعه جلوی دوربین می‌روند و کل کار در تهران به سرانجام خواهد رسید.

این تهیه‌کننده همچنین درباره‌ی پخش رمضانی مجموعه‌ی «پریا» به خبرنگار ایسنا گفت: هنوز خبری در این باره به ما اعلام نکرده‌اند.

به گزارش ایسنا، تیتراژ مجموعه «پریا» توسط احسان خواجه‌امیری خوانده شده است و پیش‌تر هم در برنامه «سه ستاره» کلیپی از این مجموعه با صدای احسان خواجه‌امیری رونمایی شد.

«پریا» بر اساس فیلم‌نامه‌ای از «سعید فرهادی» به تهیه‌کنندگی «اسماعیل عفیفه» روایتگر قصه دختری به نام پریا است. قصه از زمان حال و از جایی آغاز می‌شود که این شخصیت پس از چند سال دوری از ایران به کشور بازمی‌گردد. در شرایطی که پریا همچنان از رابطه قدیمی‌اش سرخورده است، وارد رابطه‌ای عاطفی با مردی جوان به نام «کیوان» می‌شود. زوج تازه به امید آغاز زندگی تازه مشکلات را یک‌ به‌ یک از سر راه برمی‌دارند اما برخی اتفاق‌ها، ادامه رابطه عاشقانه این زوج را به خطر می‌اندازد.

لادن مستوفی، امیرحسین آرمان، افسانه بایگان، امیررضا دلاوری، عمار تفتی، کمند امیرسلیمانی، رامتین خدا پناهی و هادی قمیشی بازیگران اصلی این سریال هستند. در «پریا» چهار بازیگر کودک نیز با نام‌های: محمد رضا شیرخانلو، سودا بهروز رشید و روژان تقی زاده حضور دارند.

محمود پاک‌نیت و کمند امیرسلیمانی از بازیگران سریال تلویزیونی "پریا "


تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی