آخرین اخبار

عرضه آزادراه در شبکه نمایش خانگی

20:20:11 1392/10/15


فیلم سینمایی "آزاد راه" به کارگردانی عباس رافعی و محصول مرکز سیما فیلم از اول بهمن ماه وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.

 این فیلم از هشتم آبان ماه به مدت یک ماه در گروه سینمایی آفریقا به روی پرده رفت و با تصمیم پخش کننده با فاصله کوتاهی از زمان اکران وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.

"آزاد راه" نگاهي متفاوت به دينداري در ايران دارد. در جامعه‌ اي كه ارزش‌ ها مدام در حال تغيير و دگرگوني هستند، آدم‌هايي هستندكه در تقابل بين عشق و عقل مجبور به انتخاب نمی شوند. در حقیقت "آزاد راه" تلاشي است برای حفظ اخلاق و ايمان در جامعه پر تلاطم امروز.

مهدی پاکدل، بهنوش طباطبائی، تینا آخوندتبار، حبیب اسماعیلی، هومن سیدی، رامین راستاد، شهین تسلیمی، جمال خلیلی، سیاوش قاسمی، دانیال نوروش و محمدرضا رحمانی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

"آزاد راه" داستان طلبه ای جوان به نام سلمان بروجردی را روایت می کند که با جوانان هم سن و سال خود ارتباطی دوستانه دارد و می کوشد با زبان خودشان به آنها نزدیک شود و باری از مشکلاتشان بردارد.

عوامل تولید این فیلم عبارتند از نویسنده: علیرضا محمودی ایرانمهر، مدیر فیلمبرداری: امیر کریمی، صدابردار: عباس رستگارپور، طراح گریم: محمدرضا قومی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: بهرام صحیحی، مدیر تولید: مسعود دلیری، طراح صحنه و لباس: محمدرضا میرزامحمدی و عکاس: مجید صباغ بهروز، تهیه‌کننده: عباس رافعی. محصول سیمافیلم



.

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی