آخرین اخبار

رونمایی از «دونده زمین» در سینما فرهنگ

11:00:09 1395/02/13


به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم رونمایی از فیلم سینمایی «دونده زمین» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی علیرضا شجاع نوری چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱ با حضور هنرمندان و عوامل فیلم در سینما فرهنگ برگزار می‌شود.

«دونده زمین» که قرار است در گروه «هنر و تجربه» به نمایش در بیاید، بیانگر داستانی واقعی در مورد هازاما کامپه هنرپیشه ژاپنی است که نذر کرد در سن ۶۰ سالگی دور دنیا را بدود. او پس از یک سال و اندی آمریکا و اروپا را دوید و در کشور ترکیه متوجه شد به سرطان لنفاوی مبتلا است. پس از آن با اراده‌ای استوار و با اعتقاد و ایمان بسیار به خداوند راه خود را ادامه داد و به ایران آمد و در نهایت پس از ۷۵۰ روز دوندگی، به ژاپن رسید.

در این فیلم سحر دولتشاهی، خسرو احمدی، ناهید مسلمی، حسین عابدینی، نیکی نصیریان، حنیف شهپرراد، ندا جبرئیلی، زهرا طاهری‌منش و بازیگر ژاپنی هازاما کامپه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

تهیه‌کننده این فیلم علیرضا شجاع نوری و موسیقی آن کاری از گروه «دنگ شو» است.

سایر عوامل «دونده زمین» عبارتند ازنویسنده فیلمنامه: زهرا اجلالی (بر اساس طرحی از آزاد جعفریان)، مدیر فیلمبرداری: علی تبریزی، انتخاب بازیگر: حبیب رضایی، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: شکوفا کریمی، تدوین: سهراب خسروی، جلوه‌های ویژه رایانه ای: بهنام خاکسار، صدابرداران: مهران ملکوتی و اشکان فتاحی، صداگذاری و میکس: مهرشاد ملکوتی، طراح صحنه و لباس: پیام حسین سوری، چهره‌پرداز: میترا آقا میری، موسیقی: دنگ شو، مدیرتولید: محمدصادق آذین و عکس: زهرا مصفا.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی