آخرین اخبار

وزارت بهداشت به اکران «حریر» کمک کند/ آماده‌سازی «سندباد و سارا»

11:02:30 1395/02/11


فریال بهزاد، نویسنده و کارگردان فیلم آماده اکران «حریر» به خبرنگار مهر گفت: برای پخش و اکران «حریر» با شرکت بامدادفیلم قرارداد بسته شده است، اما برای یافتن مخاطبان واقعی این فیلم هم‌اکنون مشغول رایزنی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستیم.

وی افزود: «حریر» فیلمی درباره چاقی و بیماری‌های همراهش مانند فشارخون و دیبابت و تاثیر آنها بر سلامت جامعه است. طبق آمارهای موجود، هر سال میزان چاقی در جامعه پیشرفت می‌کند و این مساله به‌جز اثرات روانی، هزینه‌های بسیاری نیز به جامعه و دولت تحمیل می‌کند.

این نویسنده و کارگردان ادامه داد: از وزارت بهداشت توقع دارم در راستای پیدا کردن مخاطبان واقعی این فیلم به ما کمک کند. شاید تماشای این فیلم شعار «پیشگیری بهتر از درمان است» را به مخاطبان یادآوری کند.

بهزاد که تهیه‌کنندگی فیلم «سندباد و سارا» به کارگردانی غلامرضا آزادی را نیز بر عهده دارد درباره زمان اکران فیلم، اشاره کرد: فیلم در مراحل پایانی صداگذاری است و هم‌زمان نیز مهدی خیرخواهی نیز مشغول ساخت موسیقی آن است. به احتمال بسیار این مراحل تا پایان اردیبهشت به اتمام رسیده و فیلم راهی جشنواره فیلم کودک خواهد شد.

در فیلم «حریر» آخرین ساخته فریال بهزاد بازیگرانی چون علیرضا جلالی‌تبار، ژاکلین آواره، امیر صالحی‌زاده، روشنک عجمیان، آرزو ابی‌زاده، مجید مهدی‌زاده، فرشته آلوسی، هما سرو، بابک غفاری، نورعلی فرهادی، الهه شیرازی، غزل کرمعلی، نازنین احمدی، آزیتا ستوده، مریم آهنگر، امیر شمس‌الدین حشمت‌زاد، پریسا یونسی، نیکا خسروآبادی، محمد ضیایی، فرهاد راد، سمیرا آقایی، هدیه شهیدی، پرنیا بیات، مهرناز طهماسبی، مهرنوش طهماسبی، نیما رضازاده، سحر محمدی، الهام نورانی، رضا آزاد، رکسانا محمدرضا، راحیل بوستانی، محمد بهروز شیخ سفلی و مژگان شمس به ایفای نقش پراخته‌اند.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از تهیه کننده: غلامرضا آزادی، مدیر فیلمبرداری: پیام آزادی و موسیقی متن: فرشید نوایی.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی