آخرین اخبار

«کتاب جنگل» نیم میلیاردی شد/ استقبال از فیلم در آسیا

21:01:16 1395/02/06


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکرین دیلی، این فیلم با بیشترین فروشش در آمریکا و کسب رقم ۱۹۱.۵ میلیون دلار، از فروش در ۵۳ منطقه جهان نیز مبلغ ۳۳۷ میلیون دلار کسب کرد تا رقم فروشش را به ۵۲۸.۵ میلیون دلار در مجموع برساند.

این فیلم در عین حال با فروش ۲۸.۸ میلیون دلاری در هند به عنوان پرفروش ترین فیلم هالیوود در سرزمین بالیوود خوانده شده است.

«کتاب جنگل» در چین نیز به زودی از رمز فروش ۱۰۰ میلیون دلار عبور می‌کند چون تا کنون ۹۷.۴ میلیون دلار در این بازار بزرگ، فروش کرده است.

این در حالی است که مناطقی چون کره جنوبی و ژاپن هنوز به تماشای این فیلم ننشسته‌اند و فیلم قرار است به ترتیب در تاریخ ۲ ژوئن و ۱۱ آگوست در این کشورها اکران شود.  

«کتاب جنگل» فیلمی ماجراجویانه و فانتزی از کمپانی دیزنی به کارگردانی جان فاورو است که بر مبنای فیلمنامه جاستین مارکس و بر اساس مجموعه داستان «کتاب جنگل» به قلم رودیارد کیپلینگ ساخته شده است. «کتاب جنگل» از ۱۵ آوریل ۲۰۱۶ در ایالات متحده به نمایش درآمده است.

نیل ستی بازیگر کودک این فیلم و بیل موری، بن کینگزلی، ادریس البا، اسکارلت جوهانسون، لوپیتا نیونگو، جیانکارلو اسپوزیتو و کریستوفر واکن بازیگرانی هستند که در نقش شخصیت‌های حیوانی صحبت کرده‌اند. این فیلم لایو اکشن که ترکیبی از بازی زنده و جلوه‌های ویژه کامپیوتری است، از نظر منتقدان فیلمی خشن و در عین حال نزدیک‌تر به کتاب، در مقایسه با انیمیشن محبوبی است که سال ۱۹۶۷ ساخته شد.

در عین حال دیزنی با «زوتوپیا» نیز موفقیتش را دنبال می کند و این انیمیشن با احتساب فروش این آخر هفته از مرز ۹۰۰ میلیون دلار عبور کرد.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی