آخرین اخبار

پایان «اشباح» داریوش مهرجویی تا 12 دی ماه

18:33:19 1392/10/07


 

جهانگیر کوثری خبر داد که فیلمبرداری «اشباح» داریوش مهرجویی تا 12 دی ماه در کرج تمام می‌شود و فیلم قطعا به جشنواره‌ی فیلم فجر می‌رسد.

این تهیه‌کننده سینما در گفت‌وگویی  اعلام کرد که همزمان با فیلمبرداری، تدوین و صداگذاری به ترتیب توسط حسن حسن‌دوست و امیرحسین قاسمی در استودیو «روشنا» در حال انجام است.

به گفته‌ی او، نسخه‌ی راف کات فیلم «اشباح» به هیات انتخاب جشنواره‌ی فیلم فجر ارایه شده است و پس از پایان فیلمبرداری،نسخه‌ی نهایی تحویل داده خواهد شد.

کوثری در پاسخ به اینکه آیا سرعت آماده کردن فیلم برای ارایه به جشنواره‌ی فیلم فجر به کیفیت کار لطمه نمی‌زند؟ به ایسنا گفت: با همان برآورد زمانی که برای مرحله‌ی فیلمبرداری گذاشته بودیم، کار در حال انجام است و زمان لازم را برای آماده کردن فیلم برای حضور در جشنواره‌ی فجر خواهیم داشت.

او همچنین گفت: سینماهای جشنواره مجهز به سیستم دی سی پی هستند بنابراین طبیعتا مراحل فنی کمتری را برای ارایه‌ی نسخه‌نهایی طی خواهیم کرد.

کوثری همچنین مطرح کرد: فیلم «اشباح» فیلم متفاوتی خواهد بود که دوستداران مهرجویی در جشنواره‌ی فجر آن را تماشا خواهند کرد.

«اشباح» جدیدترین فیلم داریوش مهرجویی است که 2 آذرماه کلید خورد.

در این فیلم که محمود کلاری آن را فیلمبرداری می‌کند، مهتاب کرامتی، حسن معجونی، مهدی سلطانی، ملیکا شریفی‌نیا، هنگامه حمیدزاده و امیرعلی دانایی حضور دارند.

در خلاصه‌ی فیلمنامه «اشباح» آمده است:« تیمسار سلیمانی که درگیر مسائل حاد زندگی است با همسر خود دچار مشکلات عجیبی می‌شود. سارا در کشاکش زندگی پرتلاطم با تیمسار به فکر رهانیدن خود از زندگی است و در تقابل عشق و عقل که در قاموس مقررات جاری او نمی‌گنجد و...»



.

ایسنا

عناوین تصادفی