آخرین اخبار

نقش سمانه در فیلم «دو» از خودم فاصله داشت/ اولویتم تئاتر است

11:00:22 1395/02/04


به گزارش خبرنگار مهر، سوگل خلیق بازیگر فیلم سینمایی «دو» در پاسخ به این پرسش که چگونه به این گروه پیوست، گفت: چند ماه پیش از آغاز فیلمبرداری در نمایش «قصه ظهر جمعه» بازی می کردم و سهیلا گلستانی به دیدن نمایش آمد و مدتی بعد پیشنهاد بازی در نقش سمانه فیلم «دو» با من در میان گذاشته شد.

وی افزود: قطعا از خوش شانسی من بود در گروه حرفه ای این فیلم حضور پیدا کنم و در کنار استادانی مثل پرویز پرستویی و مهتاب نصیرپور بازی کنم. طبعا همانقدر که گاهی از بازی در این نقش به دلیل پیچیدگی های خاص آن دلهره داشتم حضور گروه حرفه ای این فیلم برایم پشت گرمی بود و دوست داشتم که نتیجه کار باعث رضایت کارگردان شود.

خلیق درباره پیچیدگی های شخصیت سمانه افزود: بسیاری از حالات روحی این کاراکتر از من دور است حتی زمانی که در سن و سال سمانه بودم رفتارهایی این چنینی بروز نمی دادم. مدلی از عاصی گری در رفتار این شخصیت می بینیم و طبعا به دلیل تفاوت فرهنگ یا سبک زندگی برخی از رفتارهای این شخصیت برایم ملموس نبود اما با تلاش خانم گلستانی که نویسنده فیلمنامه هم بود سعی کردم به نقش نزدیک شوم و خوشبختانه خانم گلستانی دقیقا می دانست که چه می خواهد و درست بازیگر را به سمت نقش هدایت می کرد و این اتفاق بسیاری خوبی برایم بود.

وی ادامه داد: تجربه زیادی در سینما ندارم و سعی کردم در این چند تجربه محدود انتخاب های خوبی داشته باشم و نکته ای که برایم در فیلم «دو» جذاب بود این بود که با کارگردانی کار کردم که درست و حرفه ای با کار برخورد کرد.

خلیق در پایان گفت: امیدوارم باز هم شانس حضور در گروه های حرفه ای خوب سینمایی را داشته باشم اما واقعیت این است که همیشه تئاتر برایم اولویت بوده است.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی