آخرین اخبار

دفاع نوبخت ازیارانه گرفتن کارمندان،توضیح وزارت بهداشت درباره فوت اولادی و بقیه اخبار محبوب کاربران

18:06:19 1395/02/01


 در این مدت تعدادی از بانک‌های خصوصی و دو بانک دولتی به شبکه سوییفت وصل بودند.اینجا را ببینید.  قیمت نفت بعد از شکست طرح "فریز نفتی"،اگرچه رو به کاهش گذاشته اما این روند ناپایدار خواهد بود؛بازار آبستن حوادث دیگری است که در روزهای آینده رخ خواهد داد.اینجا را ببینید.

 سیاست

در نخستین دور از سفرهای کاروان تدبیر و امید در سال 95، رئیس جمهور صبح امروز با قطار به زادگاهش سمنان رفت.اینجا را ببینید. 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گفت: حذف یارانه ۲۴ میلیون نفر در سال ۹۵ اصلا برای دولت اجرایی نیست.اینجا را ببینید. 

فرهنگ

اتنه فقیه نصیری می‌گوید که از زمان بازی در سریال شمعدونی به کارگردانی سروش صحت متوجه بیماری خود شد.اینجا را ببینید. 

در پنجاه و یکمین حضور بین المللی فیلم «فصل فراموشی فریبا» ساره بیات جایزه بهترین بازیگر فیلم بلند سینمایی را از پانزدهمین دوره جشنواره «تیبورون» آمریکا گرفت. اینجا را ببینید

جامعه

کانال پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت توضیحاتی را درباره مرگ مرحوم مهرداد اولادی منتشر کرده است. اینجا را ببینید. شبکه تهران با پخش مستندی در مورد حیات وحش منطقه ورجین از وجود پلنگ در تهران خبر داد.اینجا را ببینید.  بین الملل کاخ سفید روز دوشنبه به طور ضمنی به عربستان سعودی هشدار داد که بی ثبات ساختن نظام مالی بین المللی به نفع ریاض نیست . اینجا را ببینید. گروهک تروریستی داعش فیلم اعدام هولناک 8 عراقی را در شهر فلوجه عراق منتشر کرد. اینجا را ببینید. ورزش مهرداد اولادی مهاجم سابق تیم ملی و باشگاه های استقلال و پرسپولیس در بیمارستان شهدای تجریش درگذشت. اینجا را ببینید. امروز حدود ساعت 15 بود که مهرداد اولادی به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد و تلاش پزشکان برای احیای قلبی بی نتیجه بود. دلیل درگذشت او ایست قلبی بوده است. اینجا را ببینید. دانش کسانی که قصد کم کردن وزن‌شان را دارند همیشه سرشان در حساب و کتاب میزان کالری دریافتی بدن‌شان و میزان کالری است که مصرف می‌کنند یا می‌سوزانند. اینجا را ببینید. این آزمایش ساده بر اساس یکی از قضایای آشنا طراحی شده است. برای نرمش ذهنی بد نیست کمی فکر کنید و یادتان بیاید این تصویر متحرک چه چیزی را ثابت می‌کند. اینجا را ببینید. فناوری اطلاعات بلک‌بری بدون قفل که با همه اپراتورها کار می‌کند 200 دلار دیگر ارزان شد تا جلوی بحران فروش گرفته شود. اینجا را ببینید. گوگل ویژگی کمتر شناخته‌شده‌ای دارد که نشان می‌دهد هر وعده غذایی که می‌خورید چه ارزشی برایتان دارد! اینجا را ببینید. طنز و کاریکاتور 46 درصد کاربران تلگرام، ایرانی هستند! اینجا را ببینید. بارش های اخیر در کشور موضوع یک کاریکاتور شد. اینجا را ببینید. چند رسانه ای در تصویر زیر خلاقیت عجیب و خطرناک یک نیسان آبی را می بینید. اینجا را ببینید. اندرو جک، دامدار ۵۰ ساله اسکاتلندی، ۴۵ گوسفندش را به رنگ قرمز روشن رنگ کرده تا از هر فاصله ای قابل مشاهده شوند. اینجا را ببینید. پربحث ترین ها مهرداد اولادی مهاجم سابق تیم ملی و باشگاه های استقلال و پرسپولیس در بیمارستان شهدای تجریش درگذشت. اینجا را ببینید.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گفت: حذف یارانه ۲۴ میلیون نفر در سال ۹۵ اصلا برای دولت اجرایی نیست. اینجا را ببینید. محبوب ترین ها سید مهدی رحمتی در بین دو نیمه دربی راهی رختکن پرسپولیس شده بود. اینجا را ببینید. فقیه نصیری می‌گوید که از زمان بازی در سریال شمعدونی به کارگردانی سروش صحت متوجه بیماری خود شد. اینجا را ببینید.
/212 17



تله سینما

خبرآنلاین

عناوین تصادفی