آخرین اخبار

سایت استقلال یک روز مانده به دربی،تمجید آمریکایی ها درباره معماری ایران و دیگر اخبار محبوب کاربران

18:00:37 1395/01/27


هر چند برخی شرکت‌های خودروساز همچون سایپا درخواست خود از شورای رقابت را تکذیب کرد، اما آنچه مشخص است تولید‌کنندگان خودرو با توجه به افزایش دستمزدها که دولت پیشنهاد 14 درصدی آن را به مجلس ارایه کرده .اینجا را ببینید. پادشاهان ایرانی در دوره ﻫﺨﺎﻣﻨﺸیان کارت های اعتباری را برای مقامات حکومتی خود طراحی کرده بودند که کار کارتهای اعتباری امروز را انجام می داده است. اینجا را ببینید. سیاست  آیت‌الله هاشم هاشم‌زاده هریسی، عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با آنا، درباره علل حملات و توهین‌های اخیر تندروها و دلواپسان به آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: آیت‌الله هاشمی به دلیل سعه صدر، تحمل و صبرشان حملات و توهین‌ها را پاسخ نمی‌دهد. اینجا را ببینید. سخنگوی سپاه پاسداران گفت:‌ سرلشکر جعفری به فرماندهان سپاه‌های استانی دستور داده تا به امدادرسانی مناطق سیل‌زده بپردازند. اینجا را ببینید. فرهنگ حمید عسگری در خصوص شهرآورد پرسپولیس و استقلال گفت: پرسپولیس امسال به خوبی نتیجه گرفت اما مشکل آنها این است که مظلومی ندارند. اینجا را ببینید. امیر کربلایی‌زاده بازیگر تئاتر در خصوص تعریف درست استند آپ کمدی یا کمدی استند آپ یا کمدی ایستاده گفت: این نوع از کمدی توسط یک نفر اجرا می شود که در این نمایش با استفاده از ابزارهای بازیگری به بیان هنجارهای سیاسی و اجتماعی می‌پردازد. اینجا را ببینید. جامعه یک پیرزن 72 ساله آمریکایی برای نجات از جنگل های آریزونا پس از حدود 9 روز دست به ابتکار جالبی زد که در نهایت منجر به نجات وی شد. اینجا را ببینید.
از ثروت بادآورده کارمندبانک در شب عید با تجسس‌های پلیسی فاش شد. اینجا را ببینید. بین الملل جت های روسی بر دریای بالتیک و بر فراز ناوهای آمریکایی در حال پرواز هستند. اینجا را ببینید.
روحانی پس از مشورت های فراوان بالاخره به این نتیجه رسید شخصا عازم استانبول شود. اما چرا رفتن رئیس جمهور بسیار از نرفتنش مهمتر و سازنده تر است؟ اینجا را ببینید. ورزش
به نظر می رسد هواداران استقلال باور ندارند که می‌توانند پرسپولیس را شکست دهند. اینجا را ببینید. دربی 82 تمام اتفاقات ورزش ایران را زیر سایه خود برده است. اینجا را ببینید. دانش
روی سطح یخ زده پلوتو ساختار زمین‌شناختی شگفت انگیزی دیده شده که همانند یک عنکبوت غول پیکر است. این عنکبوت از کجا پیدا شده است ؟ اینجا را ببینید.
عکس روز ناسا به تصویری از سحابی شکاچی اختصاص پیدا کرده است. اینجا را ببینید. فناوری اطلاعات
کوهنوردان و دوندگان در شب آرزوی داشتن چنین وسیله‌ای را دارند. اینجا را ببینید.
گوگل ظاهراً نسخه پری-ویو از نسل آینده اندروید به نام Android N را برای توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری ساخته و به آن‌ها داده اما هرگز اسم سیستم‌عامل خود را بر ملأ نکرده است! اینجا را ببینید.
طنز و کاریکاتور
سرخابی‌های پایتخت مهیای دربی می‌شوند اینجا را ببینید. در حاشیه احضار سفیر آلمان در آنکارا به علت پخش نماهنگ طنز علیه اردوغان در شبکه ان دی آر آلمان. اینجا را ببینید.
چند رسانه ای
چهار فرزند احمد شاه، آخرین پادشاه قاجار در تصویر دیده می‌شوند. اینجا را ببینید. ساکنان منطقه باور دارند که این روح دیده شده تازه عروسی است که در سال ۱۹۸۹ بر اثر تصادف مرده است. اینجا را ببینید. محبوب ترین ها گزارش بازی رئال مادرید و ولفسبورگ باز هم با اشتباهاتی از سوی جواد خیابانی همراه بود. اینجا را ببینید.
سایت بیزینس اینسایدر در گزارشی با انتشار عکس‌هایی ، ایران را به عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای توریست‌های علاقه‌مند به معماری سنتی ملل، معرفی کرد. اینجا را ببینید. /212 17


تله سینما

خبرآنلاین

عناوین تصادفی