آخرین اخبار

بندیکت کامبربچ «گرینج» می‌شود/ حضور در یک انیمیشن

21:05:29 1395/01/26


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکرین دیلی، هنرپیشه پرطرفدار نقش شرلوک هولمز قرار است در نقش اصلی محصول بعدی کمپانی یونیورسال صحبت کند. فیلم انیمیشن «گرینج» را پیت کاندلند و یارو چنی کارگردانی می‌کنند و اقتباسی برای کودکان خواهد بود که از کتاب نویسنده مشهور کودکان یعنی دکتر زئوس ساخته می‌شود.

فیلمنامه این فیلم را مایکل لسیور با اقتباس از کتاب مشهور «چطور گرینچ کریسمس را دزدید» می‌نویسد.

کمپانی ایلومینیشن برای تولید این اثر کمپانی یونیورسال پیکچرز را همراهی خواهد کرد.

این فیلم برای اکران در تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۱۷ برنامه‌ریزی شده و اولین فیلم تولیدی پس از نسخه‌ای است که جیم کری در آن در سال ۲۰۰۰ بازی کرد.

بندیکت کامبربچ بازیگر و تهیه‌کننده ۴۰ ساله انگلیسی که آموزش خود را در آکادمی موسیقی و هنرهای نمایشی لندن طی کرده، فعالیت نمایشی خود را در تئاتر رجنتس پارک لندن، با اجرای آثاری از شکسپیر مانند «درد بیهوده عشق» (۲۰۰۱)، «رؤیای شب نیمه تابستان» (۲۰۰۱) و «رومئو و ژولیت» (۲۰۰۲) آغاز کرده است.

نخستین حضور او در سینما در سال ۲۰۰۳ در فیلم «کشتن پادشاه» بود و در سال‌های بعد در فیلم‌های «تاوان» (۲۰۰۷) و «بندزن خیاط سرباز جاسوس» (۲۰۱۳) ظاهر شده است. او در «رکن پنجم» در سال ۲۰۱۳ به عنوان جولیان آسانژ و در فیلم «بازی تقلید» در سال بعد در نقش آلن تورینگ بازی کرد و برای آن نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی