آخرین اخبار

کدام بازیگر بیش از استحقاق خود دستمزد دریافت می‌کند؟

10:15:46 1392/09/21


 
 مجله فوربس فهرست بازیگرانی را که بیش از استحقاق خود دستمزد دریافت کرده‌اند منتشر کرد.

 آدام سندلر برابر با فهرست جدید مجله فوربس بر مبنای دستمزدی که برای هر فیلم دریافت کرد، کمترین بازدهی را میان ستاره‌های هالیوود داشته است.

سه فیلم آخر سندلر به ازای هر دلاری که او برای هر فیلم دریافت کرده تنها 3.40 دلار فروخته‌اند. این در حالی است که او برای بازی هر فیلم به طور متوسط 15 میلیون دلار دریافت می‌کند.

«جک و جیل» با بازی سندلر 47 ساله حدود 150 میلیون دلار فروخت، اما این فیلم با بودجه‌ای حدود 80 میلیون دلار ساخته شد. حتی از اگر فرض کنیم نیمی از فروش فیلم به شرکت سونی رسیده باشد، با در نظر گرفتن هزینه تبلیغات، عملا این شرکت ضرر کرده است.

اوضاع «به این بچه افتخار می‌کنم» با بازی سندلر از این هم بدتر بود. این فیلم با بودجه 70 میلیون دلار ساخته شد، اما در دنیا تنها 57 میلیون دلار فروخت و این یعنی یک شکست کامل.

البته سندلر امسال کمدی بسیار پرفروش  کمدی «آدم بزرگ ها 2» را رو پرده سینماها داشت که  در دنیا 246 میلیون دلار فروخت، اما این فیلم در ارزیابی فوربس منظور نشده است.

فوربس فیلم‌هایی را در نظر گرفته که تا اول ژوئن 2013 اکران شده‌اند. «آدم بزرگ ها 2» ژوئیه روی پرده سینماها رفت. به این ترتیب به احتمال زیاد سندلر سال آینده در فهرست فوربس حضور نخواهد داشت.

فوربس برای تهیه فهرست بازیگرانی که بیش از حد دستمزد می‌گیرد، میزان دستمزد آن‌ها را با میزان فروش و بودجه فیلم‌هایشان مقایسه کرده است. مبنای فهرست، سه فیلم آخر این بازیگران است که در سه سال گذشته به طور گسترده اکران شده‌اند.

کاترین هیگل نفر دوم فهرست است. متوسط فروش فیلم‌های او در برابر هر دلاری که دریافت کرده 3.50 دلار بوده است. هیگل پارسال هم در فهرست فوربس در رده دوم بود.

ریس ویدرسپون با 3.90 دلار، نیکلاس کیج با 6 دلار، کوین جیمز با 6.10 دلار، دنزل واشنگتن با 8.30 دلار، استیو کارل با 10 دلار، جنیفر آنیستن با 10.60 دلار، مت دیمن با 10.60 دلار و رایان رینولدز با 10.70 دلار، فهرست 10 نفر اول را کامل می‌کنند.



.

خبرآنلاین

عناوین تصادفی