آخرین اخبار

«بادیگارد» در اهواز به روی صحنه می رود

11:00:05 1395/01/25


به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم سینمایی «بادیگارد» در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر توانست رتبه دوم آرای مردمی را از آن خود کند و در شش رشته نامزد دریافت سودای سیمرغ شد.  

داستان فیلم در مورد شغل حفاظت از اشخاص مهم سیاسی و ملی است که نقش اصلی آن را پرویز پرستویی (در نقش حیدر) ایفا می کند، مریلا زارعی، امیر آقایی، بابک حمیدیان، فرهاد قائمیان، پریوش نظریه، شیلا خداداد، محمود عزیزی، محمد حاتمی، دیبا زاهدی، کامران نجف زاده و پدرام شریفی دیگر بازیگران فیلم بادیگارد هستند.

مدیر امورسینمایی حوزه هنری خوزستان در این باره گفت: قصد داشتیم «بادیگارد» را زودتر اکران کنیم اما با توجه به اینکه فیلم من سالوادور نیستم مورد استقبال خوب مردم قرار گرفت، اکران «بادیگارد» با کمی تاخیر مواجه شد.

مجتبی اقاکوچک زاده ادامه داد: اینکه «بادیگارد» همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در اهواز اکران شده را به فال نیک می گیرم و امیدوارم با توجه به مضمون، بار کیفی و برخورداری از مجموعه حرفه ای عوامل تولید، این فیلم در اهواز نیز همچون سایر شهرها مورد توجه و استقبال گسترده مخاطبان، ادارات، دانشگاه ها و ... قرار گیرد.

وی تصریح کرد: کمدی سینمایی «من سالوادور نیستم» در سینما بهمن اهواز ادامه اکران داشته و هر روز در شش سئانس پذیرای مخاطبین است.

بدین ترتیب، «بادیگارد» از ۱۰صبح تا ۸ شب در سینما اکسین، «۵۰ کیلو آلبالو» از ۹:۳۰ صبح تا ۷:۳۰ شب در سینما قدس و «من سالوادور نیستم» از ۱۰:۳۰ صبح تا ۸:۳۰ شب در سینما قدس به روی صحنه می روند.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی