آخرین اخبار

«جوگندمی» نیمه اول سال جلوی دوربین می‌رود/ مذاکره با اصغر هاشمی

11:02:39 1395/01/22


احمد احمدی تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پروژه سینمایی «جوگندمی» گفت: یک سال پیش فیلمنامه «جوگندمی» را از پیمان عباسی خریدم و بعد از چندین بار بازنویسی به یک نسخه قابل اجرا برای تولید رسیدیم و در حال حاضر در تلاش هستم تا این پروژه را جلوی دوربین ببرم.

وی ادامه داد: اگر همه شرایط به خوبی فراهم شود و بتوانیم با عوامل به توافق برسیم، این پروژه نیمه اول سال جلوی دوربین می رود.

تهیه کننده فیلم سینمایی «ردکارپت» بیان کرد: این احتمال وجود دارد که تهیه کنندگی این پروژه را به صورت مشترک با مسعود ردایی انجام دهم که البته در این مورد هنوز به نتیجه قطعی نرسیده ایم. همچنین با اصغر هاشمی کارگردان سینما برای حضور در این پروژه نیز در حال مذاکره هستیم که هنوز برای همکاری به توافق نرسیده ایم.

وی تاکید کرد: اصغر هاشمی طی ۱۲ سال گذشته هیچ اثر سینمایی را جلوی دوربین نبرده و آخرین ساخته سینمایی او فیلم «مجردها» است.

احمدی با اشاره به داستان «جوگندمی» توضیح داد: این فیلم یک کمدی اجتماعی در جهت تحکیم خانواده است و داستان فیلم درباره یک خانواده چهار نفره است و از بازیگران حرفه برای بازی در این فیلم استفاده می شود.

وی تاکید کرد: مهمترین فرق «جوگندمی» با «رد کارپت» این است که یک اثر با پروداکشن بیشتر است.

عضو انجمن تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران با اشاره به تجربه خود در اکران «رد کارپت» توضیح داد: بعد از ساخت «رد کارپت» نزدیک به ۲ سال است که به دنبال ساخت یک اثر جدید بودم که از میان چند طرحی که به دست من رسید «جوگندمی» را پسندیدم زیرا فکر می کنم این پروژه می تواند با مخاطب به خوبی ارتباط برقرار کند و بتواند تولید سالمی در سینما داشته باشد.

وی ادامه داد: تهیه کنندگی «رد کارپت» هم برای من سختی های بسیاری داشت. به خاطر دارم فیلم را در نوبت اکران رمضان نمایش دادم و این اثر توانست موفقیت قابل توجهی در اکران به دست آورد. این کار در آن زمان بیشتر شبیه ریسک بود اما ترجیح دادم با این فیلم و نمایش آن در رمضان رونقی در سینمای ایران ایجاد شود.

احمدی در پایان گفت: من یک تهیه‌کننده مستقل هستم و از پول خودم دست به تولید فیلم می زنم و فکر می کنم بیش از هر چیز دولت باید به بخش خصوصی و ادامه فعالیت های آنها در حوزه سینما توجه کند. البته این به آن معنا نیست که کمک هزینه مادی پرداخت شود بلکه حداقل مسیر تولید در سینما را برای ما هموار کنند.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی