آخرین اخبار

کار مشترک ثمینی و مسعودی در یک سالن جدید

09:01:54 1395/01/19


شیوا مسعودی نمایش «زبان تمشک‌های وحشی» را با استفاده‌ای ویژه از مدیا در تابستان اجرا می‌کند.

این کارگردان در گفت‌و‌گویی با خبرنگار تئاتر ایسنا، بیان کرد: در تدارک آماده کردن شرایط برای اجرای نمایشی به نام «زبان تمشک‌های وحشی» هستم که اثری از نغمه ثمینی است تا مرداد و شهریور آن را اجرا کنیم.

مسعودی که قصد داشت سال گذشته نمایش «اینجا کجاست؟» را با بازی ریما رامین‌فر دوباره به صحنه ببرد، گفت: نمایش «زبان تمشک‌های وحشی» مشابهت کمی با «اینجا کجاست؟» دارد و از مدیا در آن استفاده می‌شود تا فضای جاده و حرکت به خوبی بازسازی شود.

وی با اشاره به اینکه این نمایش نوشته‌ای درخشان از نغمه ثمینی است، افزود: «زبان تمشک‌های وحشی» سه بازیگر دارد که هنوز انتخاب آن‌ها قطعی نیست و طبق صحبت‌هایی که شده آن را در سالن «کنش معاصر» که در خیابان طالقانی واقع است تابستان امسال به صحنه می‌بریم.

مسعودی درباره انتخاب یک سالن تازه تاسیس برای اجرا گفت: با توجه به تدارک مفصلی که در بخش صحنه‌ای انجام می‌دهیم و تجهیزاتی از ایتالیا در حال خریداری است،‌ لازم بود تا نمایش را حتما دو ماه روی صحنه داشته باشیم و تقریبا تنها جایی که مدیران آن می‌توانستند تاریخی قطعی را اعلام کنند همین سالن بود.

به گزارش ایسنا، نغمه ثمینی نویسنده «زبان تمشک‌های وحشی»، پیش از این گفته بود: نمایشنامه «زبان تمشک‌های وحشی» سه شخصیت اصلی و چندین شخصیت فرعی دارد و داستان آن درباره سفر جادویی زن و شوهری است که بعد از 10 سال در سالگرد ازدواجشان با یکدیگر مسافرت می‌کنند، اما در این سفر اتفاقات عجیبی می‌افتد که این اتفاقات در هیچ سفر دیگری امکان‌پذیر نیست.

انتهای پیام



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی