آخرین اخبار

انتشار یک فراخوان بازیگری

09:01:52 1395/01/19


پیمان قدیمی نویسنده و کارگردان پروژه‌ی چند رسانه‌ای «غم‌نومه‌ی فریدون» به آهنگسازی حسین علیزاده را پیش تولید کرده و برای انتشار بازیگر فراخوان داده است.

به گزارش ایسنا، در راستای اجرای کنسرت تئاتر «غم‌نومه‌ی فریدون» پیمان قدیمی برای تکمیل گروه بازیگران خود در فراخوانی از افراد مستعد و واجد شرایط دعوت به همکاری کرد.

در پروژه‌ی «غم نومه فریدون» که سال جاری در مدیوم و فازهای مختلف منتشر خواهد شد، بازیگران و صداپیشگانی نظیر صابر ابر، فرهاد اصلانی، امیر جعفری، سیامک صفری، حبیب رضایی، ژاله علو، فاطمه معتمدآریا، آیدا شاملو و زنده‌یاد مرتضی احمدی ایفای نقش کرده‌اند.

علاوه بر این، برای اجرای کنسرت تئاتر این پروژه که به زودی در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت، بناست علاوه بر این هنرمندان از بازیگران مستعد دعوت به همکاری شود.

محدوده‌ی سنی 18 تا 30 سال، تمرکز و تخصص در زمینه‌ی فیزیکال تئاتر، توانمندی‌های بدنی و درک و شناخت هنرهای تجسمی از پارامترهای انتخاب و حضور در گروه بازیگران این پروژه است.

علاقه‌مندان به شرکت در کنسرت تئاتر «غم‌نومه‌ی فریدون» به تهیه‌کنندگی پیمان قدیمی و مهرداد بهاالدینی می‌توانند تا تاریخ ٢٨ فروردین‌ماه، عکس تمام‌قد و کارنامه‌ی هنری خود را به تلگرام شماره تماس ٠٩٢١١٨٨٤٩٧٩ ارسال کنند تا پس از بررسی و تایید گروه کارگردانی، از برگزیدگان برای حضور در جلسه‌ی نهایی انتخاب (اودیشن) دعوت به عمل آید.

انتهای پیام



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی