آخرین اخبار

/ خبرهایی از سینما و تئاتر /

09:04:47 1395/01/15


متقاضیان حضور در سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر تا پایان ساعت اداری روز 25 فروردین‌ماه برای ثبت نام در سایت جشنواره مهلت دارند.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا،هنرمندان، اعضای صنوف مختلف خانه سینما، استادان، دانشجویان و سایر علاقه‌مندانی که مایل به حضور در پردیس سینمایی چارسو، دیدن فیلم‌ها و استفاده از کارگاهها و برنامه‌های جانبی سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر هستند، می‌توانند در سایت جشنواره، در بخش فرم های ثبت نام وارد شده، با توجه به وضعیت حرفه‌ای خود ثبت نام کنند.

مهلت ثبت نام تمام متقاضیان پس از پایان ساعت اداری چهارشنبه 25 فروردین‌ماه تمدید نخواهد شد. بدیهی است پس از ثبت نام، در مرحله بعدی دبیرخانه فرم‌ها و اطلاعات را بررسی کرده و با توجه به ظرفیت‌ها با متقاضیان تماس گرفته خواهد شد.

سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر از اول تا ششم اردیبهشت ماه 95 به دبیری رضا میرکریمی در پردیس سینمایی چارسو برگزار می شود. برای اطلاع از اخبار جشنواره به سایت آن به نشانی www.fajriff.com مراجعه کنید.

فخر الدین صدیق شریف زنگ آغاز نمایش "فصل بهارنارنج" را می زند

مراسم افتتاحیه نمایش" فصل بهار نارنج" به کارگردانی غلامرضا عربی با حضور فخرالدین صدیق شریف روز دوشنبه 16 فروردین ماه در خانه نمایش برگزار می شود.

آیین گشایش نمایش "فصل بهار نارنج " نوشته محمود ناظری و به کارگردانی غلامرضا عربی روز دوشنبه 16 فروردین ماه با حضور فخر الدین صدیق شریف بازیگر نام آشنای تئاتر تلویزیون و سینمای کشور در خانه نمایش اداره تئاتر برگزار خواهد شد،ضمناً این نمایش در اولین اجرای خود میزبان خبرنگاران و عکاسان نیز خواهدبود.

در این نمایش ندا سلیمانی، علی بلبلی، مریم دیهیم بخت،حجت الله سنگانه، بابک محمد زاده،محسن رستمی،حمید رضا کیانی خواه،شیما شوری به ایفای نقش می پردازند.

نمایش " فصل بهار نارنج" به کارگردانی غلامرضا عربی از روزدوشنبه 16 فروردین ماه 95ساعت 19 در خانه نمایش اداره تئاتر به روی صحنه می رود.

مهلت ارسال طرح و متن به دو بخش جشنواره تئاتر رضوی تمدید شد

مهلت ارسال طرح ها، ایده ها یا متون نمایشی برای دو بخش تولید متون و مسابقه یازدهمین جشنواره بین المللی تئاتر رضوی تا 25 فروردین تمدید شد.

طبق فراخوان مهلت ارسال طرح ، ایده و نمایشنامه روز 15 فروردین ماه به پایان می‌رسد که بنا به تصمیم دبیرخانه و با توجه به تعطیلات نوروز و درخواست هنرمندان این فرصت به مدت 10 روز تمدید شده است.

یازدهمین جشنواره بین المللی تئاتر رضوی در بخش های تولید متون ، خراسان ، مسابقه و بین الملل برگزار می شود و عموم هنرمندان می توانند ایده ها ، طرح ها و نمایشنامه های خود را با توجه به بندهای ذکر شده در فراخوان به دبیرخانه این جشنواره واقع در خراسان شمالی – شهر بجنورد – بلوار تربیت – مجموعه تئاتر شهر بجنورد – دبیرخانه جشنواره تئاتر رضوی ارسال کنند.

شماره تلفن 058322344115 دبیرخانه نیز در ساعت اداری آماده پاسخگویی به سوالات شرکت کنندگان خواهد بود.

یازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر رضوی با دبیری دکتر محمود عزیزی از 16 تا 21 مردادماه 1395 و با میزبانی استان خراسان شمالی برگزار می‌شود.

انتهای پیام



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی