آخرین اخبار

«در قصه‌ها زندگی می‌کنند»؛ سریال جدید آی‌فیلم

09:04:34 1395/01/13


تصویربرداری سومین اپیزود سریال «در قصه‌ها زندگی می کنند» به کارگردانی داوود بیدل امروز (جمعه) - ششم فرودین ماه - آغاز شد.

به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، داود بیدل، کارگردان مجموعه اپیزودیک «قصه ها زندگی می کنند» با اعلام این خبر، درباره داستان سومین اپیزود مجموعه در حال ساخت خود گفت: داستان اپیزود سوم «در قصه‌ها زندگی می‌کنند» درباره دختری به نام اکرم (با بازی متین ستوده) است که تلاش می‌کند به زندگی خانوادگی‌اش سر و سامان بدهد. خواهر او در آستانه ازدواج قرار دارد و یکی از دغدغه های اکرم تهیه جهیزیه برای اوست. اما وقتی صاحب پولی می شود، آن را صرف درمان برادر دوست خود می کند.

وی درباره مضمون مورد نظر این اپیزود افزود: این اپیزود در واقع بر مفهوم خیرخواهی و نیکوکاری و بازگشت عمل خیر به هرکس اشاره می‌کند و سعی کرده‌ایم تا این مضمون در لایه‌های داستان به مخاطب القاء شود.

این کارگردان درباره شرایط ضبط سومین اپیزود سریال نیز توضیح داد: اپیزود سوم در لوکیشن‌های خیابانی واقع در محله‌های اطراف تهران، شهرک چشمه و راه آهن و داخل یک مینی بوس آغاز می شود. امروز در اولین جلسه تصویربرداری متین ستوده در نقش اکرم و سپیده خداوردی در نقش سارا بازی دارند. سکانس های امروز هم مربوط به ماجرای تعدیل نیروی کارخانه ای است که این دو دوست در آن مشغول به کار هستند.

وی درباره تدوین قسمت های قبلی «در قصه ها زندگی می کنند» بیان کرد: تصویربرداری اپیزود دوم سریال ۲۷ اسفند ماه به پایان رسید و مراحل تدوین آن هم همچنان ادامه دارد. این سریال قرار هست از شبکه آی فیلم پخش شود و پیش بینی ما این است که ۲۰ قسمت سریال در زمان های ۴۰ تا ۴۵ دقیقه تا شهریور ماه امسال به پایان برسد.

در سومین اپیزود سریال «در قصه ها زندگی می کنند» متین ستوده نقش اکرم، سپیده خداوردی نقش سارا، مهری آل آقا نقش مادر اکرم، معصومه کریمی نقش خانم سروری، گیتی قاسمی نقش خانم کاشانی، فائزه علوی نقش انسیه، محمدرضا اکبری نقش مجید و عرفان مشکی پور نقش رضا را ایفا می کنند.

همچنین عوامل پشت صحنه این اثر اپیزودیک عبارتند از: تصویربردار: ناصر محمود کلایه، صدابردار: مسعود شاهوردی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: نرجس ابراهیمی، دستیار کارگردان: حمیدرضا بیدگل، مدیر تولید: وحید مرادی، تدوینگر: مهدی جودی، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، دستیار تصویربردار: رامتین فروتن دستیاران صحنه: علی خزایی و مصطفی هادی، دستیاران لباس: زهرا موسوی و مهسا عباسی، انتخاب بازیگران: افشین سنگ چاپ، طراح و اجرای گریم آقا: امید گلزاده، عکاس: هانیه رستمی، جلوه های ویژه: آرش آقابیک، مدیر تدارکات: یوسف آقایی، منشی صحنه: شیما باقری.

این سریال همچنین به قلم گروهی از نویسندگان و به تهیه‌کنندگی محمدهادی پروین در مرکز گسترش فیلمنامه نویسی رسانه ملی در حال تولید است و برای پخش از شبکه آی فیلم در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی