آخرین اخبار

چطور یک بیمار روانی را تشخیص می‌دهید؟!

09:04:31 1395/01/13


سریال «بیمار استاندارد» سعید آقاخانی از چهارم بهمن ماه با گذراندن پیش‌تولیدی مناسب مراحل تصویربرداری خود را آغاز کرده است و تا نیمه‌های نوروز نیز ضبط آن همچنان ادامه دارد.

سریال «بیمار استاندارد» گذشته از آن که با سایر ساخته‌های سعید آقاخانی در تلویزیون تفاوت‌های عمده‌ای دارد، می‌تواند در عرصه سریال‌سازی نیز تجربه جدیدی باشد و باید دید در پایان با چه واکنشی از سوی مخاطب مواجه می‌شود.

بهرام توکلی - نویسنده و کارگردان سینمای ایران - که اتفاقا هر یک از آثار او هم در این فضا متفاوت از یکدیگر بوده است، با «بیمار استاندارد» نخستین تجربه نگارش متن برای تلویزیون را پشت سر می‌گذارد.

مسعود ردایی در مقام تهیه کننده این سریال را هدایت می‌کند و بازیگرانی چهره که پذیرفته‌اند نقش‌هایی کوتاه اما کاربردی در بطن داستان را ایفا کنند.

روایت خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو تله سینما به نقل از(ایسنا)، از پشت صحنه سریال نوروزی شبکه یک را می‌خوانید؛ با این توضیح که این گزارش یک ماه و نیم گذشته تهیه شده است، اما انتشار آن به تعطیلات نوروز موکول شد چراکه معتقدیم خواندن آن در حین تماشای ماجراهای «بیمار استاندارد»ی که هر شب ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود، جالب‌تر است!

در یکی از روزهای بهمن ماه امسال که از قضا آفتاب آن داغ‌تر از یک روز زمستانی است سری به یکی از لوکیشن‌های ثابت این سریال که درمانگاهی در منطقه ولنجک است می‌زنیم. ساعت حدود ۱۳ است. در طبقه دوم این درمانگاه نسبتا خلوت و کم تردد که مکان مناسبی برای تصویربرداری یک سریال پر بازیگر به نظر می‌رسد قرار است سکانسی شلوغ که ماجرای مشاجره‌ای خانوادگی میان خانواده سحر با بازی مونا کرمی و بهنام با بازی بابک حمیدیان و خانم دکتر سریال با بازی شیلا خداداد است، ضبط شود.

نکته جالب توجه در این سکانس دورخوانی دوباره و چندباره بازیگران و تمرکز بر متن و اضافه کردن ریزه کاری‌های باورپذیر از سوی سعید آقاخانی است که شاید پیش از این با توجه به شتابزدگی‌های مرسوم سریال‌های مناسبتی کمتر به چشم می‌خورد.

نگهبان زیرک یک درمانگاه

بیمار استاندارد


تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی