آخرین اخبار

دی کاپریو آخر هفته را با فیل‌ها و اورانگوتان‌های آسیایی گذراند

21:04:04 1395/01/12


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، دی کاپریو که از بردن جایزه اسکار برای بازی در فیلم «بازگشته» سرحال بود، هفته پیش راهی سفری به هنگ کنگ شد و به دنبال آن از پارک طبیعی گانونگ لویسر در آسه اندونزی دیدار کرد. در این سفر آدرین برودی بازیگر «پیانیست» و فیشر استیونز بازیگر «مدار کوتاه ۲» او را همراهی می‌کردند.

این ۳ با هم از سنگاپور راهی این پارک طبیعی شدند  تا با حیات وحش اطراف «کتامبه» آشنا شوند. آنها با محققان این ایستگاه تحقیقاتی گفت و گو کردند و همراه آنها به دیدار فیل‌های این مرکز رفتند. اورانگوتان‌ها و دیگر گونه‌های در معرض خطر نیز که در این پارک زندگی می‌کنند از دیگر موجوداتی بودند که دی‌کاپریو و همراهنش برای تماشای آنها رفتند.

به گفته محققان این مرکز دی‌کاپریو فقط ۲ ساعت را با اورانگوتان‌ها سر کرد.

این سفر با استقبال گرم مردم محلی و بچه‌های مدرسه‌ای روبه رو شد که تا پای هواپیما برای دیدن او رفتند.

دی کاپریو به عنوان یک فعال زیست محیطی شناخته می‌شود و از محافظان این مرکز تحقیقاتی هم هست. او با توییتی با عنوان «نجات اکوسیستم لویسر، نجات سیاره ماست» به جوکو ویدودو رییس جمهوری این کشور اشاره کرده و از وی خواسته است تا طرحی را که اکوسیستم شمال آسه را به خطر می‌اندازد، متوقف کند.

در اندونزی بنیاد دی کاپریو از پارک طبیعی بوکیت تیگاپولو و از جنگل‌های اسه نیز حمایت می‌کند. او به تازگی با انتشار عکسی خواستار حفاظت از جنگل‌های بارانی سوماترا شده تا برای تهیه روغن نارگیل، این جنگل‌ها نابود نشوند.   



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی