آخرین اخبار

پل مک‌ کارتنی به جانی دپ در «دزدان دریایی کاراییب» پیوست

22:01:57 1395/01/08


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، «دزدان دریایی کاراییب: مرد مرده حرف نمی‌زند» به کارگردانی یوآخیم رونینگ و اسپن سندبرگ به تهیه کنندگی جری بروکهایمر یک سکانس ویژه به فیلم خود اضافه کرده‌ که در آن پل مک کارتنی نقش‌آفرینی می‌کند.

این فیلم که پنجمین قسمت از مجموعه پرطرفدار و پرفروش «دزدان دریایی کاراییب» است، با بازی جانی دپ در نقش کاپیتان جک اسپارو ساخته شده و جفری راش در نقش باربوسا و خاویر باردم در نقش کاپیتان سالازار بازی می‌کنند. برنتون تویتیز و کایا اسکودلاریو نیز در قسمت پنجم دو شخصیت جدید به این مجموعه اضافه کرده‌اند. در قسمت پنجم بار دیگر شاهد حضور اورلاندو بلوم در نقش ویل ترنر خواهیم بود. هنوز کسی درباره این که پل مک کارتنی چه نقشی در این فیلم خواهد داشت، چیزی نگفته است.

این فیلم قرار است ۲۶ ماه می ۲۰۱۷ اکران شود.

فیلم اول این مجموعه را گروه کان-تیکی کارگردانی کرده بود و قسمت دوم که یک میلیارد دلار فروش کرد ساخته راب مارشال بود.

البته در این مجموعه کیت ریچاردز گیتاریست گروه رولینگ استونز نیز در نقش کاپیتان تیگ جلوی دوربین رفته و نقش پدر جک اسپارو را بازی کرده است.

در این قسمت کاپیتان جک اسپارو وارد یک ماجراجویی کاملا جدید می‌شود و در حالیکه بادهای بدشانسی قوی‌تر از همیشه می‌وزند، دزدان دریایی مرگبار روح‌مانند به رهبری یکی از قدیمی‌ترین دشمنان جک یعنی کاپیتان سالازار (با بازی باردم) از مکانی به نام مثلث شیطان رها می‌شوند و مصمم به کشتن تمامی دزدان دریایی منطقه هستند، از جمله خود جک. تنها امید کاپیتان جک برای زنده ماندن، پیدا کردن عصای نیزه‌مانند سه شاخه پوزایدون، خدای دریاهاست که به مالکش کنترل کامل روی تمام دریاها می‌دهد.

جف نیتنسون فیلمنامه این فیلم را نوشته است.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی