آخرین اخبار

تاثیر آلودگی هوا بر گیشه‌های سینما در تهران

01:46:31 1392/09/09


گیشه‌ی فروش فیلم‌ها در پایتخت خیلی داغ نیست، رییس انجمن سینماداران آلودگی هوا را بی‌تاثیر نمی‌داند و از سوی دیگر مدیر سینما «آزادی» به عنوان یکی از پرفروشترین سینماهای پایتخت معتقد است که این سینما، تحت‌تاثیر آلودگی هوا نبوده است و فروشش خوب است.

محمد قاصد اشرفی  درباره‌ی تاثیر آلودگی هوا بر فروش فیلم‌ها در سینماها اظهار کرد: فروش فیلم‌ها چندان تعریفی ندارند. اکران فیلم‌ها در ابتدا با شروع خوبی همراه بود اما در حال حاضر به دلیل آلودگی هوا، تردد محدود است و تاثیر منفی به روی استقبال از سالن سینماها گذاشته است.

اما مدیر پردیس سینمایی «آزادی» درباره‌ی تاثیر آلودگی هوا بر میزبان فروش گیشه‌ی سینماها، معتقد است: آلودگی هوا تاثیری بر حضور مخاطب در سینما «آزادی» نگذاشته است.

سعیدی‌پور در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار بخش سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مطرح کرد: با توجه به فروش هفته پیش در سینما آزادی، به نظرم آلودگی هوا تاثیری بر روی حضور مخاطب در سینما نگذاشته است، با توجه به اینکه آلودگی هوا موجب شده تا مردم سعی کنند بیشتر در خانه بمانند اما به عقیده من سینما استثنا است.

او در عین حال گفت: فکر می‌کنم این وضعیت بر روی سینماهای دیگر تاثیر گذاشته باشد اما سینما «آزادی»، از نظر حضور مخاطب هیچ مشکلی نداشته است.

پخش‌کننده‌ی فیلم «استرداد» معتقد است: آلودگی هوا، بارندگی و سرما بر فروش فیلم تاثیرگذار بوده است و موجب شده که فروش، چندان خوب نباشد.

سعید خانی مسوول دفتر پخش «نسیم صبا» به ایسنا درباره‌ی فروش «استرداد» اظهار کرد: فیلم «استرداد» درمدت 9 روزه‌ای که در تهران اکران شده است، 118 میلیون تومان و در مدت یک هفته‌ای که در شهرستان‌ها برروی پرده سینماها رفته است، 44 میلیون تومان فروش داشته است.

او با اشاره وضعیت فروش این فیلم گفت: آلودگی هوا، بارندگی و سرما به روی فروش این فیلم تاثیرگذار بوده است و موجب شده که فروش، چندان خوب نباشد.

اما پخش کننده فیلم «آسمان زرد کم عمق» از فروش فیلمش ابراز خرسندی کرد و گفت: آمار فروش فیلم هر روز بهتر می‌شود.

مختاری یکی از مسوولان پخش «هدایت فیلم» به ایسنا اظهار کرد: این فیلم، پنج‌شنبه شب (7 آذرماه) 12 میلیون تومان فروش داشته است و در مجموع در مدت زمان اکرانش از 29 آبان ماه، 66 میلیون تومان تاکنون فروخته است.

او درباره‌ی تاثیر آلودگی هوا بر فروش این فیلم معتقد است: به عقیده‌ی من آلودگی هوا در فروش این فیلم تاثیر نگذاشته است و آمار فروش آن هر روز بهتر می‌شود.

مختاری گفت: این فیلم هنوز در شهرستان‌ها اکران نشده است و فعلا در 10 سینمای تهران به نمایش درآمده است.



.


ایسنا

عناوین تصادفی