آخرین اخبار

«فصل نرگس» به پایان رسید/ در توصیف یک پشت‌صحنه خوب

22:04:15 1394/12/02


به گزارش خبرگزاری مهر، دست اندرکاران فیلم سینمایی «گل نرگس» به کارگردانی نگار آذربایجانی و تهیه کنندگی سحر صباغ سرشت جمعه شب سی ام بهمن همزمان با پایان فیلمبرداری این اثر سینمایی مراسم یادبودی را برگزار کردند.

حمیدرضا عارف مجری طرح و سرمایه گذار «فصل نرگس» در این مراسم ضمن تشکر از حضور مهمانان گفت: بسیار خوشحالم که در اولین تجربه جدی و رسمی کار هنری ام با گروه بسیار حرفه ای  همراه شدم و به برکت قلم خوب نگار آذربایجانی بود که حس انسانی اثر در گروه نیز تاثیرگذار شد. به هر ترتیب امیدوارم این فیلم اثری ماندگار باشد و این همکاری ها تداوم داشته باشد.

سحر صباغ سرشت تهیه کننده فیلم «فصل نرگس» نیز بعد از رونمایی از پوستر این اثر سینمایی با طراحی سیروس سلیمی بیان کرد: از همکاری صمیمانه گروه «فصل نرگس» و همچنین اهالی رسانه كمال تشکر را دارم و از زحمات تک تک شما همكارانم كه با همدلي و صميميت همچون اعضاي يك خانواده همراه من بودید تا «فصل نرگس» متولد شود، ممنونم.

نگار آذربایجانی نویسنده و کارگردان فیلم هم در این مراسم خطاب به مهمانان گفت: کارگردانی فیلم «فصل نرگس» تجربه بسیار خوبی برای من به عنوان دومین اثر سینمایی ام بود زیرا من در فضایی کار کردم که فضای آرام و دوستانه ای داشت. من معتقدم پشت صحنه خوب می تواند نمود خود را در اثر نمایان کند و امیدوارم این تاثیری که مدنظر ماست در ذهن مخاطب نیز وجود داشته باشد.

محمد رضا عارف، حميده مروج، عبدالله اسکندری، همایون ارشادی، تورج منصوری، علیرضا خمسه، امیر آقایی، ریما رامین فر، امیر جعفری، حسین خطیبی، صالح میرزاآقایی، عباس رستگارپور، ستار اورکی، بهزاد هاشمی، رضا نريمي زاده، مهرزاد ضرابيان، شایسته ایرانی، آذرتجلی، رضا غفاری، خشایار موحدیان، سودابه سعید نیا، مجید غفاری، امیر یمینی، شبنم گودرزی، فرید ناظر فصیحی، امید صالحی، شیرین اسماعیلی، عماد طاهري، محسن نودهي از جمله مهمانان حاضر در این مراسم بودند.

در پایان این مراسم پوستر فیلم با امضای سرمایه گذار و مجری طرح و تهیه کننده در قطع کوچک به مهمانان اهدا شد.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی