آخرین اخبار

پروژه بعدی کایرا نایتلی مشخص شد/ بازی در اثر زندگینامه‌ای

11:05:56 1394/11/15


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یاهو نیوز، کایرا نایتلی که آخرین بار با فیلم «بازی تقلید» جلوی دوربین رفته بود، این بار در فیلمی نقش آفرینی می‌کند که گروه سازنده فیلم «کارول» و «هنوز آلیس» یعنی واش وستمورلند و ریچارد گلاتزر فقید پشت آن هستند.

قرار است وستمورلند که تهیه کننده فیلم «کارول» بود، کارگردانی این فیلم را انجام دهد.

در عین حال «بولد فیلمز» که تهیه‌کننده «خیزنده در شب» و «ضربه شلاق» بود، کار تهیه این فیلم را انجام می‌دهد. این فیلم قرار است در ماه می در بوداپست فیلمبرداری شود.

«کولت» داستان نویسنده مشهور فرانسوی را تصویر می‌کند که سال ۱۸۷۳ متولد شد و برای رمان‌هایی چون «گی گی» و «شکست روز» شهرت جهانی دارد. این فیلم بر شخصیت این نویسنده زن متمرکز است که با ویلی گوتیه-ویلار چهره مشهور پاریسی ازدواج کرد. این مرد که ۱۴ سال از همسرش بزرگتر بود، موجب معرفی «کولت» به جامعه آوانگارد پاریس شد. این نویسنده که بعدها به عنوان بازیگر و روزنامه نگار نیز شناخته شد، در سال ۱۹۸۴ نامزد دریافت جایزه ادبی نوبل بود.

کایرا نایتلی که دو بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده، در «اورست» ساخته بالتازار کورماکور و در فیلم «بازی تقلید» در برابر بندیکت کامبربچ بازی کرده است. این بازیگر سال ۲۰۱۳ در فرانسه ازدواج کرد و سال پیش در اقتباس تئاتری رمان کلاسیک امیل زولا با عنوان‌ «ترز راکین» روی صحنه نمایش رفت.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی