آخرین اخبار

ریچارد گِر به مهمانی «شام» می‌ رود

18:42:33 1394/10/29


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکرین دیلی، ریچارد گِر، استیو کوگان، لورا لاینی، ربکا هال و کلوئه سویگنی بازیگران فیلم «شام» هستند که با اقتباس از رمان پرفروش هرمان کوخ ساخته می‌شود.

فیلمبرداری این فیلم قرار است در نیویورک و از ۲۱ ژانویه آغاز شود.

اورن موورمن که آخرین فیلمش «زمان خارج از ذهن» بود، فیلمنامه این فیلم را نوشته و آن را کارگردانی می‌کند.

فیلم «شام» وقتی آغاز می‌شود که پل و کلیر لومن با بازی کوگان و لاینی آماده می‌شوند تا برای شام با برادر سیاستمدار پل به نام استن با بازی گِر و همسر او باربارا با بازی هال، بیرون بروند. بین این دو برادر همیشه تنش وجود داشته و استن یک چهره مشهور است که انتظار می‌رود در انتخابات فرمانداری هم برنده شود، در حالی که پل فعلا بی‌کار است.

همانطور که برنامه شام در یک رستوران شیک و دنج پیش می‌رود، اسراری باورنکردنی درباره فرزندان آنها فاش می‌شود و معلوم می‌شود جرمی باورنکردنی توسط فرزندان لومن صورت گرفته و دو زوج باید تصمیم بگیرند که این ماجرا را چطور حل کنند.  

موورمن که نویسنده فیملنامه زندگینامه‌ای برایان ویلسون با عنوان «عشق و رحمت» هم بوده داستانی را که کوخ حلق کرده فوق‌العاده برانگیزاننده خوانده است. او با اولین فیلم بلندش با عنوان «پیام آور» نامزد اسکار فیلمنامه شد و دومین فیلمش با عنوان «خاکریز» نیز با گروه بازیگرانی قوی شامل وودی هارلسون، بن فاستر، سیگورنی ویور، رابین رایت، ایس کیوب و بری لارسون ساخته شد.

دو سال پیش اعلام شده بود کیت بلانشت اولین تجربه کارگردانی‌اش را با فیلم «شام» ثبت خواهد کرد، اما او مدتی زیادی به این پروژه مرتبط نماند و بعد موورمن برای کارگردانی این فیلم انتخاب شد.

ریچارد گِر بازیگر ۶۶ ساله در فیلم‌های متعددی حضور داشته است که «دومین هتل فوق‌العاده شگفت‌انگیز ماریگولد» جدیدترین آنهاست. فیلم «هاچیکو» از به یادماندنی‌ترین فیلم‌های اوست.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی