آخرین اخبار

بازیگران «سال تحویل» انتخاب می‌شوند/ آماده شدن دکورها

19:19:08 1394/09/22


به گزارش خبرگزاری مهر، پیش تولید فیلم سینمایی «سال تحویل» رو به پایان است و دست اندركاران این فیلم این روزها سرگرم انتخاب بازیگر فیلم هستند.

همزمان مشکین مهرگان به همراه گروهش همچنان مشغول ساخت و ساز دکورهای اصلی فیلم هستند تا با آماده شدن این دكورها، «سال تحویل» در همین لوكیشن كلید بخورد.  

لوکیشن اصلی «سال تحویل» یک عمارت دو طبقه است که میان یک باغ وسیع در حومه تهران قرار دارد. همچنین بقیه لوكیشن هاى فیلم در شهرك سینمایى و ورامین در حال ساخت است.

«سال تحویل» که فیلمنامه اش توسط سیاوش اسعدی و نیما نادری نوشته شده عاشقانه ای است در ستایش پدر. قرار است اولین نمایش این فیلم در جشنواره بین الملل فیلم فجر باشد.

«سال تحویل» كه داستانش در اواخر دهه ٤٠ می گذرد، جزو فیلمنامه های مورد حمایت فارابی است که نام آن در فهرست اعلام شده توسط این بنیاد قرار دارد.

عوامل «سال تحویل» عبارتند از كارگردان: سیاوش اسعدی، فیلمنوشت: سیاوش اسعدی، نیما نادری، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، طراح صحنه و لباس: مشگین مهرگان، تدوین: محمدرضا مویینی، میثم مویینی، مدیر برنامه ریزی: امیرشهاب اسماعیلی، مشاور بازیگری: نورا هاشمی، طراح چهره پردازی: جلال الدین معیریان، صداگذاری و میكس: علیرضا علویان، عكس: علی نیك رفتار، مدیر تداركات: علیرضا قدرتی، مدیر تولید: امیر ابراهیمی، مجری طرح: مرجان افشین منش، تهیه كننده: سعید هاشمی با حمایت بنیاد سینمایی فارابى.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی