آخرین اخبار

جرد لتو به جوكرش اميدوار است/ «جوخه خودکشی» می‌آید

19:28:58 1394/09/14


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از د رپ، وقتی فیلم جدید «جوخه خودکشی» اکران شود جرد لتو در نقش جوکر کار بزرگی پیش رو خواهد داشت. با وجود اینکه لتو از همین الان با نمایش عجیب و غریب و خالکوبی‌شده‌اش از جوکر تایید بسیاری از طرفداران را گرفته، اما بازیگران قبلی این نقش نيز در ميان کسانی که او می‌خواهد تحت تاثیر قرار دهد از محبوبيت زيادي برخوردارند.

لتو روز دوشنبه عکسی سیاه و سفید در اینستاگرام گذاشت که جک نیکلسون و هیت لجر فقید را در نقش این آدم‌بده دنیای داستاني بتمن تصوير مي‌كرد. او در شرح عکس نوشته: «نگران نباشید، لتو ما را سربلند خواهد کرد.»

لجر این نقش را در فیلم سال ۲۰۰۸ «شوالیه تاریک» بازی کرد که بعد از مرگش اکران شد و نیکلسون هم در فیلم سال ۱۹۸۹ «بتمن» کنار مایکل کیتون در این نقش ظاهر شد.

حالا لتو به عنوان سومين جوكر برای ایفای این نقش از گریم شدیدی استفاده کرده و دسته‌ای موی سبز روشن دارد و بدنش پر از خالکوبی است که خالکوبی‌ای که بیشتر از همه توجه را به خود جلب می‌کند، لبخند کجی است که روی شکمش نقش شده است.

لتو در فیلم «جوخه خودکشی» در نقش جوكر ظاهر شده که مسئولیت نویسندگی و کارگردانی‌اش را دیوید آیر بر عهده داشته است. اين فيلم پنجم آگوست سال ۲۰۱۶ اکران می‌شود.

در این برداشت جدید از داستان‌های کمیک‌بوکی، مارگو رابی، کارا دلوین، اسکات ایستوود، بن افلک، جی کورتنی، وایولا دیویس، کامن، ایکه بارینهولتز و آدواله آکینویه-آگباجه هم بازی می‌کنند.  



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی