آخرین اخبار

سام درخشانی به «دولت مخفی» پیوست

01:12:19 1392/09/04


سـام درخشانی در نقـش یک خلبـان جنگنـده که در عملیات فتح المبین به اسارت درآمده، مقابل دوربین سریال «دولت مخفی» رفت.

به گزارش روابط عمومی شبکه دوسیما، حمید آخوندی یکی از تهیه‌کنندگان سریال «دولت مخفی» گفت: «درخشانی در نقش یکی از چندین خلبان ارتش جمهوری اسلامی که در طول جنگ به اسارت دشمن بعثی درآمدند ایفای نقش می‌کند.»

او با اعلام اینکه در بخش اسارت سریال، نزدیک 50 بازیگر جلوی دوربین می‌روند، افزود: «معمولاً دشمن بعثی اسیران خلبان را به صلیب سرخ جهانی معرفی نمی‌کرد و خلبانان اسیر از زمان اسارت تا زمان آزادی در سال 69 مفقودالاثر بودند.»

سریال «دولت مخفی» در 26 قسمت 45 دقیقه‌ای به سفارش گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه دو در حال تولید است. فاز جدید این سریال را راما قویدل کارگردانی می‌کند.

لاله اسکندری، پژمان بازغی، علی اوسیوند، مهتاج نجومی، امیر آتشانی، مریم بوبانی، کاوه خدا‌شناس و ابراهیم برزیده از بازیگران سریال «دولت مخفی» هستند.

سام درخشانی

پژمان بازغی ایفاگر نقش سعید از بازیگران اصلی این سریال است. او که از جوانان جنوب کشور است با شروع جنگ، پدر خود را از دست می‌دهد و در واقع پدرش مفقود می‌شود. در‌‌ نهایت سعید برای نجات جان بقیه اعضای خانواده، آن‌ها را به شمال کشور می‌آورد، اما خودش در این منطقه نمی‌ماند و بین جبهه و شمال در رفت‌و‌آمد است تا این ‌که در یکی از عملیات‌ها به اسارت درمی‌آیدو بعد از اسارت اوست که ادامه داستان سریال در اردوگاه‌های عراقی روایت می‌شود.

لاله اسکندری نیز در این سریال دفاع مقدسی نقش شخصیتی به نام پروانه را بازی می‌کند. سعید به پروانه علاقه‌مند است، اما هر بار که این‌ دو نفرتصمیم به ازدواج می‌گیرند اتفاقی پیش می‌آید که باعث می‌شود این ازدواج صورت نگیرد.

داستان سریال «دولت مخفی» در سه محور روایت می‌شود که به ترتیب شامل: مناطق جنگی، شهرهای دو از جنگ و پناه دادن مردم جنگ‌زده و در ‌‌نهایت اردوگاه‌های عراقی که در بد‌ترین شرایط اسرای ایرانی را در آنجا نگهداری می‌کنند.



.


خبرآنلاین

عناوین تصادفی