آخرین اخبار

کمبود سالن مانع بهتر دیده‌شدن «جامه‌دران» است/ لزوم سالن‌سازی

20:10:53 1394/09/07


سید جمال ساداتیان تهیه کننده «جامه دران» درباره روند اکران این فیلم سینمایی به خبرنگار مهر گفت: فیلم «جامه دران» جایگاه خود را در اکران عمومی پیدا کرده و مخاطب را به سالن های سینما می کشاند و فروش هم بد نیست، اما انتظار بیشتری داشتم و مطمئنم که اگر کمبود سالن نداشتیم به فروش قابل قبول‌تری دست می یافتیم.

وی درباره بحثی که این روزها مطرح است مبنی بر اینکه تعدد فیلم های متقاضی اکران باعث شده زمان اکران هر فیلم کوتاه باشد و به فروش مناسب نرسید، بیان کرد: تعدد فیلم‌های در صف اکران همواره در سینمای ایران وجود داشته و مجموع فیلم های روی پرده هم از جمله آثار خوب و قابل تامل سینما هستند که باید فرصت بیشتر دیده شدن پیدا کنند، اما وقتی خودم را جای مسئولان می گذارم می بینم که چاره ای جز اکران فیلم ها ندارند زیرا سینما برای ادامه حیات نیاز به بازگشت سرمایه دارد. در سال حدود ۹۰ فیلم سینمایی تولید می شود که حق این آثار است که دیده شوند.

ساداتیان یادآور شد: از سوی دیگر مسئولان سینمایی باید تمهیدی برای بیشتر بر پرده ماندن آثار در نظر بگیرند که به نظر من کارآمدترین تمهید گسترش فضای نمایش آثار با ساخت سالن های جدید است.

تهیه کننده فیلم «جامه دران» در پایان گفت: فیلم «جامه دران» در تهران در ۱۵ سالن اکران شده و در شهرستان ها در ۸ سالن روی پرده رفته است که به اعتقاد من ۲۳ سالن سینما برای نمایش یک فیلم خوب و با کیفیت خیلی کم است.

«جامه دران» بر اساس رمانی به همین نام به قلم ناهید طباطبایی، توسط حمیدرضا قطبی ساخته شده و یک روایت سه اپیزودی است که مهتاب کرامتی،‌ مصطفی زمانی،‌ باران کوثری،‌ پگاه آهنگرانی،‌ افسر اسدی،‌ محمود بهروزیان،‌ فرزانه نشاط‌ خواه و الهام نامی در آن بازی کرده اند.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی