آخرین اخبار

عوامل «شیب» به زودی مشخص می‌شود/ فیلم‌هایی در صف اکران

19:46:18 1394/08/24


حبیب اسماعیلی مدیر پخش فیلمسازان موعود در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه اکران فیلم های این شرکت پخش سینمایی گفت: در حال حاضر در انتظار اکران فیلم سینمایی «شیفت شب» به کارگردانی نیکی کریمی هستیم و با توجه به اینکه «شیفت شب» از جمله فیلم های شریف سینمای ایران به شمار می رود، فکر می کنم که بتواند مورد استقبال مخاطبان قرار گیرد.

وی ادامه داد: همچنین فیلم سینمایی «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته» به کارگردانی مهدی مظلومی با بازی امين حيايی، محمدرضا شريفی نيا، مجيد صالحی، ليلا اوتادی، برزو ارجمند، سحر قريشی، حسين محب اهری، رابعه اسکويی، شيوا خسرو مهر، علی کاظمی، کيانوش گرامی و حميد لولايی نیز در نوبت اکران قرار دارد.

این تهیه کننده سینما بیان کرد: فیلم های «مرگ ماهی» به کارگردانی روح الله حجازی و «دزد و پری» به کارگردانی حسین قناعت در ژانر کودک و نوجوان نیز به زودی اکران می شود.

وی با اشاره به وضعیت اکران فیلم ها توضیح داد: متاسفانه به دلیل کمبود سالن های سینما بسیاری از فیلم ها در صف اکران می مانند و گاه نوبت اکران آنها در طول یک سال هم فراهم نمی شود.

اسماعیلی با اشاره به صدور پروانه ساخت فیلم سینمایی «شیب» با محوریت اجتماعی توضیح داد: کارگردانی این فیلم سینمایی را مانی باغبانی برعهده دارد که عوامل این فیلم سینمایی تا هفته آینده مشخص می شود.

وی با اشاره به پذیرفتن تهیه کنندگی فیلم های اول بیان کرد: جوان ها ایده های خوبی دارند که باید این ایده ها شناسایی و پرورش داده شود. من سال ها تجربه تهیه کنندگی با کارگردانان فیلم اول را داشتم که هرکدام تبدیل به بهترین ها در سینمای ایران شدند که از آن جمله به می توان به محمدعلی سجادی، رحمان رضایی، داریوش فرهنگ، سیامک شایقی و نادر طریفت اشاره کرد.

اسماعیلی در پایان تاکید کرد: مهمترین مساله این است که باید مدیریت درستی در ارائه پروانه ساخت به فیلم اولی ها وجود داشته باشد، چرا که ممکن است به تعداد زیادی از فیلم اولی ها پروانه ساخت بدهند و این پروانه  ها جمع شده و ناگهان همه بخواهند با هم فیلم بسازند در چنین شرایطی سینمای ایران با کمبود نیروی انسانی و کثرت فیلم مواجه می شود و سینمای ایران توانایی نمایش این همه فیلم با توجه به تعداد اندک سالن های سینما را ندارد.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی