آخرین اخبار

تبلیغات «آزادراه» در بزرگراه‌ها/ وزارت راه از سینما حمایت کرد

21:02:13 1394/08/17


محسن خانجهانی مستندساز با حضور در غرفه خبرگزاری مهر در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: فیلم مستند «آزادراه» در حال حاضر در گروه سینمایی «هنر و تجربه» اکران است و یکی از بهترین اتفاقاتی که برای این مستند سینمایی رخ داده است حمایت وزارت راه در بخش تبلیغات این مستند در سطح کشور است. در حال حاضر بیلبوردهای مختلفی از «آزادراه» در آزادراه های کشور نصب شده و همین مساله باعث شده تا مردم از نمایش این مستند آگاه شوند.

وی ادامه داد: هزینه هر بیلبورد تبلیغاتی در سطح شهر و بزرگراه ها نزدیک به ۱۰۰ میلیون تومان است و این مبلغی است که هیچ مستندسازی نمی تواند برای تبلیغ فیلم خود پرداخت کند و اگر حمایت وزارت راه از این فیلم نبود نمی توانستم فیلم خود را در سراسر کشور تبلیغ کنم.

خانجهانی درباره دلایل حمایت وزارت راه از این مستند بیان کرد: با توجه به این که موضوع این مستند در مورد فعالیت های وزارت راه است، این وزارتخانه در حوزه تبلیغات حمایت مناسبی از ما کرد. به گونه ای که از سه روز پیش در قطارها و هواپیماها، بروشورهای تبلیغاتی این فیلم روی صندلی مسافران قرار گرفته است و می توانند اطلاعات لازم را از این مستند دریافت کنند.

این مستندساز با اشاره به اینکه  به زودی در فرودگاه های کشور نیز بیلبورد تبلیغاتی این مستند نصب می شود، بیان کرد: این را هم باید بگویم که در خوشبینانه ترین حالت ممکن است «آزادراه» نزدیک به ۳ میلیون تومان فروش داشته باشد، اما مهمترین اتفاقی که برای این اثر رخ داد این است که مردم با سینمای مستند از طریق تبلیغات آشنا شده اند و این مساله بسیار مهم است.

وی ادامه داد: هرچند وزارت راه به دلیل موضوع این مستند در زمینه تبلیغات از ماه حمایت کرد، اما اگر همه نهادها و وزارتخانه ها به نحوی از تولیدات سینمای ایران حمایت کنند بی شک اتفاقات خوبی برای این سینما رخ می دهد. در واقع با حمایت و همراهی وزارتخانه ها و نهادهای مختلف، شرایطی فراهم می شود تا فیلم ها دیده شوند و این مساله برای سینمای ایران از اهمیت بسیاری برخوردار است.

خانجهانی در پایان تاکید کرد: علاوه بر نمایش این فیلم در گروه سینمایی «هنر و تجربه»، «آزادراه» در برنامه های مختلفی نیز به نمایش گذاشته می شود. به عنوان مثال این مستند قرار است در مراسم تقدیر از آزادراه سازان کشور که توسط وزارت راه برگزار می شود، نمایش داده شود.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی