آخرین اخبار

فیلمنامه های زیادی را رد کردم/ بازیگر «صاف کننده» می شوم

11:07:50 1394/08/14


محسن کیایی بازیگر و نویسنده سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه به زودی پیش تولید فیلم سینمایی «صاف کننده» به کارگردانی مصطفی کیایی آغاز می شود، گفت: در حال حاضر هیچ کدام از عوامل این فیم سینمایی مشخص نشده، اما فکر می کنم با توجه به اینکه به زودی پیش تولید این کار آغاز می شود با عوامل مورد نظر خود برای حضور در این اثر سینمایی به توافق برسیم.

وی با اشاره به اینکه «صاف کننده» نزدیک به حال و هوای «خط ویژه» است، ادامه داد: در صورتی که پیش تولید به موقع انجام شود این فیلم را برای حضور در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر آماده می کنیم.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره نقش خود در «صاف کننده» توضیح داد: همیشه سعی کرده ام در فیلم هایی که برای بازی انتخاب می کنم، نقش هایم متفاوت باشد در همین راستا نقش من در «صاف کننده» شبیه نقش های دیگرم نیست.

کیایی با اشاره به اینکه شهریور ماه بازی در فیلم سینمایی «۲۳ روز» به کارگردانی مهدی گلستانه را به پایان رسانده است، بیان کرد: در این ماه ها پیشنهاد بازی در نقش های مختلفی به من شده که بعد از خواندن فیلمنامه ها بازی در این پروژه ها را رد کردم چراکه یا فیلمنامه را دوست نداشتم و یا از نقشم در آن فیلم خوشم نیامده است.

محسن کیایی در سال جاری با فیلم سینمایی «عصر یخبندان» به کارگردانی مصطفی کیایی به سینماها آمد.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی