آخرین اخبار

آوای باران در شبکه سه

13:40:25 1392/09/01


شبکه سه سیما با پخش آنونس‌های «آوای باران» که با ترانه‌ای از احسان خواجه‌امیری همراه است، از پخش زودهنگام این سریال خبر می‌دهد.

 

 تلویزیون در حالی آنونس‌های مجموعه‌ی «آوای باران» حسین سهیلی‌زاده را از شبکه سه سیما پخش کرد که هنوز زمان پخش این مجموعه مشخص و اعلام نشده است و این شبکه پخش مجموعه تلویزیونی «گروه تجسس» - محصول کشور ایتالیا - را به تازگی آغاز کرده است.

 

همچنین در آستانه پخش سریال «آوای باران» مدیر شبکه سه سیما هم از پشت صحنه این مجموعه بازدید کرد.

 

پس از اینکه حسین سهیلی‌زاده با آغاز نوزدهمین قسمت از تصویربرداری «آوای باران»، مراحل ساخت این مجموعه را به نیمه رساند، عوامل مجموعه‌ی «آوای باران» اعلام کردند آغاز پخش این مجموعه از ابتدای آذر ماه خواهد بود.

 

با توجه به اینکه فیلمنامه‌ی این مجموعه به‌روز نوشته می‌شود، گروه در حال نگارش قسمت‌های جدید مجموعه‌ی «آوای باران» هستند و نوزدهمین قسمت از مجموعه تلویزیونی «آوای باران» در حال حاضر در غرب تهران تصویربرداری می‌شود.

 

مهران احمدی، سیاوش خیرابی و مهران رنجبر بازیگرانی هستند که در این بخش ایفای نقش می‌کنند.

 

احتمال اضافه شدن بازیگران جدید به سریال «آوای باران» وجود دارد و با توجه به این که متن سریال در حال نگارش است، ممکن است در قسمت‌های 21 یا 22 بازیگری جدید به کار اضافه شود. اما هنوز حضور این بازیگران در کار قطعی نشده است.

 

سریال «آوای باران» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه‌کنندگی سید محمد هاشمی اصلی برای گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما در 40 قسمت در حال تولید است.

عوامل مجموعه «آوای باران» چندی پیش به ترکیه رفتند. سام درخشانی و حمیدرضا پگاه از بازیگران اصلی حاضر در ترکیه بودند.

 

این مجموعه در ترکیه همچنین 15 بازیگر اصل ترک داشت که در نقش‌های مختلفی همچون رییس دادگاه‌، رییس زندان‌، پاسدار پلیس و ... ایفای نقش کردند.

 

صحنه‌هایی که در کشور ترکیه تصویربرداری شد، مربوط به سال 1991 میلادی بود. حسین سهیلی‌زاده بخش‌هایی از «آوای باران» را شهرک سینمایی معروف ترکیه به روی آنتن برد.

 

شهرهای استانبول‌، دریای مرمر‌، میدان تقسیم و چند شهر دیگر از جمله لوکیشن‌های سریال «آوای باران» در ترکیه بود.

 

تیتراژ سریال «آوای باران» را احسان خواجه امیری با آهنگسازی علی کهن‌دیری می‌خواند.

 

مجموعه تلویزیونی «آوای باران» به کارگردان حسین سهیلی‌زاده و تهیه‌کنندگی محمد هاشمی اصل از دوم شهریور امسال مقابل دوربین است و تاکنون حدود ۲۰ قسمت آن تصویربرداری شده است.



.


ایسنا

عناوین تصادفی