آخرین اخبار

اکران «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» در گروه آزاد انتخاب خودمان بود

08:41:15 1394/07/23


علی جلیلوند تهیه کننده «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام اینکه این اثر سینمایی به کارگردانی وحید جلیلوند از سه شنبه ۵ آبان ماه در سینماهای کشور اکران می‌شود، گفت: این فیلم سینمایی در گروه آزاد اکران می‌شود و اکران در چنین گروهی تصمیم مشترک میان تولیدکنندگان و علی سرتیپی پخش‌کننده فیلم بود.

وی درباره دلیل چنین تصمیمی در حالی که بیشتر صاحبان آثار به دنبال سرگروه‌های سینمایی برای اکران فیلمشان هستند، توضیح داد: با انتخاب گروه آزاد می توانیم هر سینمایی را که بخواهیم برای نمایش فیلم انتخاب کنیم و ما فکر می‌کنیم «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» از جمله فیلم هایی است که دارای مخاطب خاص است و باید در انتخاب سینمای آن دقت بیشتری کرد.

این تهیه کننده سینما تاکید کرد: گاهی فیلم هایی در سینما اکران می شود که هیچ کس توقعی از فروش آن ندارد، اما من نسبت به اکران و فروش این فیلم متوقع و امیدوار هستم. پخش کننده ای مانند «فیلم ایران» به خوبی تاکتیک های اکران را می شناسند و با به کارگیری آنها کمک می کند تا این فیلم به دست مخاطب هدف خود برسد.

وی با تاکید اینکه اکران در گروه آزاد کاملا انتخاب گروه تولید و پخش بوده است، بیان کرد: پخش «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» نیز در برنامه‌مان است و در حال حاضر مشغول بستن قرارداد با تعدادی از سینماهای سراسر کشور هستیم.

تهیه کننده فیلم سینمایی «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» ادامه داد: در حال حاضر با پردیس هایی چون کوروش، ملت، آزادی، زندگی و جوان و سینماهایی چون فرهنگ، مرکزی، فلسطین قرارداد بسته شده  و سعی کردیم سینماهایی که در شهرستان برای نمایش این فیلم انتخاب می شود نیز گلچین شده باشند.

وی در پایان با اشاره به تبلیغات برای این فیلم سینمایی توضیح داد: برای تبلیغات «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» از فضای مجازی هم استفاده کرده ایم و به زودی پوستر و تیزر نیز منتشر می شود. همچنین موسیقی-کلیپی با آهنگسازی و خوانندگی امیریل ارجمند ساخته شده که ترانه آن را وحید جلیلوند کارگردان فیلم نوشته است. این موسیقی-کلیپ به زودی در فضای مجازی منتشر می شود.

«چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» اولین ساخته وحید جلیلوند، مجری، صداپیشه، بازیگر تئاتر و تلویزیون است که در بخش نگاه نو سی و سومین جشنواره فیلم فجر نیز حضور یافت و نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کرد. داستان این فیلم اجتماعی، جنجال‌هایی را روایت می‌کند که یک آگهی اشتباه در یک روزنامه به وجود می‌آورد.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی