آخرین اخبار

امیرحسین رستمی: به زودی برای اجرای تئاتر به اصفهان می‌روم

18:22:09 1394/07/11


امیر حسین رستمی در حاشیه سفر خود به اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان شهری با ثبقه فرهنگی و هنری است،اظهار داشت: سال‌های پیش وقتی پیشنهاد کار هنری به اصفهان می‌شد استقبال خوبی از هنرمندان نمی‌شد، چنانکه درخواست چندین کار تئاتر را در اصفهان داشتیم که اجرای آن پذیرفته نشد.

وی با بیان اینکه اصفهان را شهر فرهنگی می‌نامند اما چندان که باید و شاید از اهالی فرهنگ و هنر استقبال نمی‌شود، افزود: اکنون بسیار خرسند هستم که با تحولاتی که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اصفهان رخ داده است، زمینه همکاری کار هنری بیش از پیش فراهم شود.

این هنرمند بازیگر تصریح کرد: در سال‌های گذشته درخواست چندین کارهنری و تئاتر را برای مردم اصفهان داشتیم اما به دلیل سختگیری‌هایی که انجام ‌گرفت موفق به اجرا نشدیم و در سایر استان‌ها اجرا داشتیم.

وی ادامه داد: اصفهان فرهنگی‌ترین شهر ایران و مهد هنر تئاتر است و انتظار می‌رود پس از تهران شاهد اجرای برنامه‌های هنری تئاتر و موسیقی بیشتری در این شهر باشیم که البته تا کنون چندان استقبال ویژه‌ای نشده است.

رستمی گفت: اکنون رایحه‌‌های خوشایندی در اصفهان به مشام می‌رسد و قرار است در آینده‌ای نزدیک و البته استقبال مردم به اجرای کار هنری در این استان بپردازیم.

وی در مورد کار جدید خود به سریال تلویزیونی «شهرزاد» کاری از حسن فتحی اشاره و بیان کرد: در این سریال که با حضور ۴۴ هنرمند اصلی کشور انجام شده است، نقش «بابک» را بازی می‌کنم.

این هنرمند بازیگر گفت: این سریال یکی از پرهزینه‌ترین و پر بازیگرترین سریال‌های پس از انقلاب است که بازیگران پیشکسوتی همچون، علی نصیریان،مصطفی زمانی،شهاب حسینی و سایر بازیگران در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

 وی کار دیگر هنری خود را بازی در فیلم سینمایی «مشکل گیتی» عنوان کرد و افزود: این کار هنری به کارگردانی بهرام کاظمی از اواخر شهریور در تهران آغاز شده است و نخستین فیلم فول کمدی است که با حمید فرخی‌نژاد که از بازیگران نقش‌های جدی است همبازی هستم.

رستمی ادامه داد: بازی در این فیلم برای بنده و حمید فرخی‌نژاد بسیار سخت است چرا که وی همیشه نقش‌های جدی و من نقش‌های طنز و کمدی بازی‌ کردم.

۵۷۲۴۴



تله سینما

خبرآنلاین

عناوین تصادفی