آخرین اخبار

پیام تسلیت بازیگران سینما برای درگذشت هما روستا

18:29:33 1394/07/05


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هنرمندان سینمای ایران به مناسبت درگذشت هما روستا از بستر شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام برای اعلام پیام تسلیت خود استفاده کردند.

در این زمینه، باران کوثری بازیگر، نوشت : «هنرمند ماند و هنرمندانه زندگی کرد.»

لاله اسکندری هم درگذشت هما روستا را تسلیت گفت و نوشت : «هما روستا هم ازميان ما رفت، در سالروز تولدش ،ابدي شد. روحش شاد»

آنا نعمتی دیگر بازیگری بود که در اینستاگرام نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد : «همای عزيزم هم دلش براي دلي تنگ بود،روحش شاد، روح استاد عزيزم ، حميد سمندريان هم شاد. هميشه هستين»

پولاد کیمیایی اما درباره قطعیت این خبر مطمئن نبوده و نوشته : « واقعا نميدونم شايعه است يا نه ولي اميدوارم كه باشه شنيده‌ام بانو هما روستا از بين ما رفت، خدا رحمت كنه، تسليت به همه خانواده تئاتر و سينما»

لادن طباطبایی هم نوشت : «هما سعادت حمید بود، بالاخره رفت تا در مرگ هم همچون زندگی در کنارش باشد، استاد جاودانم، همایت آمد ، برخیز و جوان شو، چون شروع آشنایی، او هم همان خواهد بود که تو دیدی روز اول، همان دختر جوان پرشور با چشمانی که چون چشمان تو آسمانی بودند و در پیوند دوباره شما ، شاهدانی از دور خواهند بود، اسطوره هایی که فصل مشترک شما بودند و ماندند»

رویا میرعلمی بازیگر تئاتر و سریال «شمعدونی» اما آسمانی شدن هما روستا را به او تبریک می‌گوید : « جان دلمان برای صدا و چشمهایت تنگ میشود سلام ما را به استاد برسان. آسمانی شدنت مبارک همای تئاتر ایران»

سحر جعفری‌جوزانی هم خطاب به هما روستا نوشت : «بانو، بانوى هنرمندِ مهربان، هنرتان هميشه زنده باد»

 پیام تسلیت الناز حبیبی هم کوتاه بود : «حيف، تسليت ميگم به جامعه هنرى»

آزاده نامداری مجری تلویزیون نیز در اینستاگرام نوشت : «خداحافظ . نسل بی خاطره ی من،هرروز گذشته ش خالی ترمیشه. تسلیت میگم»

صابر ابر دیگر بازیگر سینمای ایران نیز در پیام تسلیت خود نوشت : « ديشب وقت خواب ، به سقف خيره بودم و با بهمن كوتاه حرف زدم، بهمن رفيق عجيبي بود! آرام و مهربان، با چشمهايي تكليف روشن، از آدمهايي كه خبر از جانشان داري خوشم مي آيد، بهمن از آنها بود، معلوم بود! شايد اين اواخر به خاطر شلوغي و زياد بودن كارهايم كم ديدمشان اما حواسم كنارشان بود. خدا مينا را حفظ كند و به او و خانواده آرامش و صبر بدهد مينا جان. صبح بيدار مي شوم و مي فهمم بانو هم رفته، چه مهماني بزرگي خدا دارد . هما جان هم تولدش را آنجا گرفت. بهمن هم آنجاست.»

محسن تنابنده بازیگر سریال «پایتخت» نیز در اینستاگرام نوشت : «بانو جان بدرود»

57241

 

 



تله سینما

خبرآنلاین

عناوین تصادفی