آخرین اخبار

تصویر جدید مت دیمون از مریخ دیده شد

19:38:42 1394/06/22


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، تیزر کوتاه و جدیدی که کمپانی فاکس قرن بیستم منتشر کرده، برای یادآوری این منتشر شده که فیلم جدید علمی-تخیلی این کمپانی یعنی «مریخی» با بازی مت دیمون تا چندی دیگر راهی سینماها می‌شود.

در این فیلم مت دیمون نقش یک فضانورد به نام مارک واتنی را بازی می‌کند. او از اولین کسانی است که روی مریخ پا گذاشته، اما یک توفان شن او را از گروه جدا می‌کند و همراهانش با این تصور که او جان خود را از دست داده، مریخ را ترک می‌کنند. واتنی باید راهی برای ارتباط خود با گروه پیدا کند و ماموریتش را به اتمام برساند اما او در مریخ سرگردان و تنهاست و هیچ راهی نیست که به زمین علامت بدهد. او باید به ناسا خبر بدهد که هنوز زنده است.

این فیلم که با اقتباس از رمانی از اندی وایر که سال ۲۰۱۱ با همین نام منتشر شد ساخته شده، جدیدترین ساخته ریدلی اسکات کارگردان بریتانیایی است. او که برای ساخت فیلم‌های علمی-تخیلی ترسناک مثل «بیگانه» و «بلید رانر» شاناخته شده است، در این فیلم کیت مارا را نیز جلوی دوربین خود برده است. مارا با بازی در سریال «خانه پوشالی» شبکه نتفلیکس به شدت محبوب شده است.

جسیکا چاستین بازیگر «۳۰ دقیقه نیمه شب» و شان بین بازیگر بریتانیایی دیگر نقش آفرینان این فیلم فضایی هستند. مایکل پنا، کریستن ویگ، چیوتل اجیوفور، جف دانیلز، مکنزی دیویس، دانلد گلاور و نائومی اسکات نیز در این فیلم نقش آفرینی کرده‌اند.

فیلمنامه «مریخی» را درو گدار نوشته است و ابتدا قرار بود خود او این پروژه را کارگردانی کند.

ریدلی اسکات برای ساخت فیلم‌های «تلما و لوئیز»، «گلادیاتور» و «سقوط بلک هاوک» سه بار نامزد اسکار بهترین کارگردان شده است. جدیدترین فیلم او «مهاجرت: خدایان و شاهان» سال پیش راهی پرده‌های نقره‌ای شده بود.

فیلم «مریخی» ۲ اکتبر (جمعه ۱۰ مهر) اکران می‌شود.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی