آخرین اخبار

مدیر شبکه یک از پشت صحنه «پشت بام تهران» بازدید کرد

21:18:38 1394/05/27


به گزارش خبرنگار مهر قسمت چهارم سریال «پشت بام تهران» با حضور محمد احسانی مدیر شبکه یک سیما، رحمان سیفی آزاد مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک و عوامل سریال در لوکیشنی در خیابان زعفرانیه ضبط و تصویربرداری شد.

این لوکیشن به طاهره که نقش آن را ثریا قاسمی بازی می کند و مادربزرگ کامبیز دیرباز است، تعلق دارد. در صحنه ای که امروز گرفته شد غیاث که نقش وی را نوید خداشناس بازی می کند با جهان که نقش وی را کامبیز دیرباز بازی می کند، درباره یک دزدی صحبت می کنند. سریال «پشت بام تهران» در ۳۰ قسمت و برای پخش از شبکه یک آماده می شود.

محمد احسانی مدیر شبکه یک سیما درباره داستان این سریال توضیح داد: این سریال مبنایی اجتماعی دارد که داستان آن به تصمیم گیری انسان ها می پردازد؛ اینکه انسان ها در گرو تصمیمات خود هستند و هر تصمیمی درست یا غلط به نتیجه ای به همان ترتیب منتهی می شود. تاکنون ۱۰ قسمت از این سریال به نگارش درآمده است و امروز سه شنبه ۲۷ مردادماه چهارمین روز از تصویربرداری سریال است.

وی همچنین درباره سایر مجموعه های شبکه یک سیما عنوان کرد: هم اکنون مجموعه «نفس گرم» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور در حال ضبط و تولید است و احتمالا برای ایام محرم آماده می شود. غیر از آن سریال های «تا دور دست» و «لیسانسیه ها» نیز در حال تدارک هستند.

احسانی درباره زمان پخش سریال «معمای شاه» نیز اظهار کرد: این سریال از ۳ مهرماه روی آنتن می رود.  همچنین مجموعه ها و برنامه هایی برای هفته نیروی انتظامی و دهه کرامت داریم که در حال آماده سازی هستند.

وی با اشاره به گروه کودک و نوجوان که دوباره به شبکه یک بازگشته است، توضیح داد: طرح برنامه ای برای نوجوانان تدارک دیده شده که قرار است در نیمه دوم سال با عنوان «بالای چشمت ابرو است» به تولید برسد. امکان دارد اسم این سریال تغییر کند.

سریال «پشت بام تهران» به نویسندگی سعید نعمت الله و کارگردانی بهرنگ توفیقی در لوکیشن هایی چون شهرک چشمه، زغفرانیه، میدان قزوین و یوسف آباد ضبط می شود. در سکانس های ابتدایی کار ارتباط میان مادربزرگ و کامبیز دیرباز که نوه او است، تصویر برداری شد.

به گفته زینب تقوایی تهیه کننده این سریال، «پشت بام تهران» یک اثر پر بازیگر است که در حدود ۱۵ بازیگر اصلی دارد و از جمله بازیگران آن می توان ثریا قاسمی، اندیشه فولادوند، آزاده صمدی، لیندا کیانی، بهزاد فراهانی، کامبیز دیرباز، خسرو شهراز و کریم اکبری مبارکه اشاره کرد.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی