آخرین اخبار

پیمان قاسم‌خانی با یک سریال جدید به تلویزیون بازمی‌گردد

19:33:05 1394/05/17


علی عطشانی کارگردان سینما و تلویزیون اعلام کرد که قصد دارد سریال «شبانگاهان» را که داستان آن درباره سازندگان یک برنامه روشنفکری است در شبکه ۲ کارگردانی کند.

علی عطشانی از ساخت و کارگردانی سریال «شبانگاهان» خبر داد و گفت: این سریال پیش از این قرار بود در شبکه نمایش خانگی ساخته شود اما با توجه به تغییر رویکردی که داشته ایم آن را در گروه فیلم و سریال شبکه ۲ تولید خواهیم کرد.

وی با اشاره به تغییراتی که در طرح فیلمنامه تلویزیونی سریال «شبانگاهان» اعمال شده است، افزود: حدود یک ماه است که تغییرات مورد نظر دوستان در سازمان صداوسیما در طرح سریال اعمال شده است و امیرعباس پیام نویسنده فیلمنامه در حال بازنویسی نهایی اثر است.

کارگردان فیلم سینمایی «آقای الف» درباره زمان تولید این اثر اعلام کرد: تا حدود دو هفته دیگر چند قسمت از فیلمنامه آماده خواهد شد و ما و مسئولان در شبکه دوم سیما تلاش می کنیم که سریال را در شهریور ماه به تولید برسانیم.

عطشانی با اشاره به داستان سریال «شبانگاهان» که در فضایی کمدی تولید می شود، اضافه کرد: داستان این سریال درباره یک تیم برنامه‌ساز تلویزیونی است که برنامه شان هر شب از شبکه چهار سیما روی آنتن می رود. این برنامه که فرمی روشنفکری دارد مخاطب چندانی ندارد اما برنامه سازان علاقه زیادی دارند که زودتر معروف شوند و در معرض توجه باشند تا اینکه اتفاقاتی رخ می دهد و روند برنامه به تدریج تغییر می کند.

کارگردان سریال «بین خودمون بمونه» با اشاره به حضور پیمان قاسم خانی به عنوان طراح و سرپرست فیلمنامه درباره ویژگی های این اثر توضیح داد: این سریال بازیگران زیادی در نقش های اصلی دارد و به همین دلیل ما از حضور بازیگران کمدین که مورد قبول و محبوب مردم هستند استفاده می کنیم. همچنین در این سریال قرار است از بازیگران حرفه ای که تاکنون نقش کمدی نداشتند استفاده شود و غیر از اینها چند چهره جدید هم معرفی خواهند شد.

سریال «شبانگاهان» قرار است در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه ای و در ژانر کمدی در شبکه دوم سیما به تولید برسد.

5858



تله سینما

خبرآنلاین

عناوین تصادفی