آخرین اخبار

«دور دست‌ها» آخر مرداد ماه به تولید می‌رسد

13:00:07 1394/05/09


به گزارش خبرگزاری مهر، فریبا بانک توکلی تهیه کننده مجموعه «دور دست ها» درباره تولید این مجموعه تلویزیونی در شبکه یک گفت: با تصمیم جدید اداره کل نمایش سازمان و مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک، تعداد قسمت های این سریال از ۱۳ قسمت اولیه به ۲۶ قسمت افزایش یافت.

وی ادامه داد: از آنجایی که ما قصد نداریم تا کامل شدن تمام قسمت های فیلمنامه کار را کلید بزنیم فعلا منتظریم تا نویسنده سریال تمام سناریو را به ما برساند و به محض آماده شدن، کار آغاز خواهد شد.

تهیه کننده سریال «ستاره حیات» همچنین از انتخاب و عقد قرارداد با بازیگران این سریال خبر داد و اظهار کرد: بازیگران این پروژه تقریبا مشخص شده اند و این اثر ۱۹ بازیگر اصلی و ۲۷ بازیگر فرعی دارد و تاکنون دانیال حکیمی در نقش رسول، فاطمه گودرزی در نقش رباب، بهرام ابراهیمی در نقش صادق، شمسی فضل الهی در نقش مادر خورشید، شیوا خنیاگر در نقش سیمین، ونوس حسن کانلی در نقش یگانه، مریم خدارحمی در نقش نازنین، آرزو واعظ امینی در نقش نگار، شیوا خسرو مهر در نقش دکتر صبوحی، رحمان باقریان در نقش زهیر، شهروز ابراهیمی در نقش بهرام، محمد غیاث آبادی در نقش مراد، آیلار نوشهری در نقش سپیده، مهدی نبوی در نقش حمید، مهری آل آقا در نقش آذر، پویا مهدوی زاده در نقش سروش و کوروش سلیمانی در نقش امیر انتخاب شدند. بازیگر نقش اصلی با نام عماد نیز اوایل هفته آینده انتخاب می شود.

فریبا بانک توکلی درباره علت افزایش تعداد قسمت های سریال «دور دست ها» از ۱۳ به ۲۶ قسمت گفت: از آنجایی که داستان سریال غنی بود رحمان سیفی آزاد مدیر گروه سریال های شبکه یک با مشورت آقای تخشید مدیرکل امور نمایش سازمان تصمیم گرفتند که فیلمنامه قصه تا آنجایی که قابلیت دارد و از کیفیت کار نمی کاهد، ادامه داشته باشد. بنابراین کار برای ۲۶ قسمت نوشته می شود و الان بیشتر فیلمنامه آماده و تحویل داده شده است و خانم سمانه نامدار نویسنده سریال در حال نگارش چند قسمت پایانی کار است.

این تهیه کننده تلویزیون درباره تعداد لوکیشن های مجموعه تلویزیونی «دور دست ها» هم گفت: این سریال ۱۲ لوکیشن اصلی و ۱۹ لوکیشین فرعی در دو شهر تهران و جویبار قائمشهر دارد. در حال حاضر کار پیش تولید تقریبا به اتمام رسیده و با رسیدن قسمت های پایانی کار، سریال اواخر مرداد در لوکیشین سازمان استاندارد ایران در کرج کلید می خورد.

توکلی در پایان گفت: در صورت موافقت کارگردان و آهنگسار برای این سریال تیتراژی خوب با صدای یکی از خوانندگان کشور ساخته می شود.

درخلاصه داستان این سریال که با مشارکت گروه فیلم و سریال شبکه یک و سازمان استاندارد ایران ساخته می شود، آمده است: کارخانه روغن سازی رسول و شریکش صادق مدتی است دچار بحران مالی شده است. صادق که فعالیتی دیگری راه انداخته، سهام خود را می‌فروشد. حبیب به پیشنهاد عماد که مورد اعتماد و همه کاره اوست سهام کارخانه را می‌خرد و عماد به وکالت از او با رسول کارخانه را اداره می‌کنند. رفته رفته معلوم می‌شود که عماد با نقشه‌ای قبلی برای ضربه زدن به رسول به او نزدیک شده است. رسول سال‌ها پیش، ربابه خواهر عماد را با دخترش یگانه بی‌خبر ترک می‌کند و حالا او از این طریق درصدد است تا از رسول انتقام بگیرد.

سایر عوامل سریال «دور دست ها» عبارتند از: جواد ارشاد کارگردان، فریدون شیردل مدیر تصویربرداری، محمد نورانی تصویربردار، رضا کشاورز صدابردار، پیروز ارجمند آهنگساز، مجید نصیری مدیر تولید، روح الله ظریف دستیار کارگردان و برنامه ریز، فرانک گلنوش طراح گریم، وحید پیمان دار عکاس، حسن علیزاده طراح صحنه و گروه طراحی ایرنه مسولیت طراحی لباس.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی