آخرین اخبار

جشن حافظ به روایت تصویر/ مهناز افشار چهره ماه شد

20:08:42 1394/04/24


به گزارش خبرنگار مهر، دویست و پنجاه و دومین شماره «دنیای تصویر» با گزارش کامل از برگزاری پانزدهمین جشن سینمایی-تلویزیونی حافظ منتشر شد.

در بخش یادداشت سردبیر به قلم علی معلم آمده است: سال ها است حقوق تماشاگران سینما در ایران رعایت نمی شود، مردم دوست دارند فیلم های خوب ایرانی و خارجی را در سالن های تمیز، شیک و مجهز ببینند. نه اجازه رونق سالن سازی می دهیم و نه می گذاریم فیلم خارجی خوب اکران شود، نه به مشتریان همین فیلم های ایرانی احترام می گذاریم...

همچنین چهره ماه این شماره از «دنیای تصویر» اختصاص پیدا کرده است به مهناز افشار بازیگر سینما و تلویزیون ایران که در این مطلب می توانید بیوگرافی و کارنامه کاری این بازیگر را مطالعه کنید.

در این شماره می توانید گزارشی از روند تولید فیلم هایی چون «خشکسالی و دروغ» به کارگردانی پدرام علیزاده، «نسیم» به کارگردانی پرویز شهبازی و «یتیم خانه ایران» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی بخوانید.

در بخش رویدادهای خارجی نیز مانند روال شماره های قبلی این نشریه از آخرین اخبار سینمایی هالیوود و بازیگران این سینما مطلع می شوید. در این بخش اخباری چون امیدواری آل پاچینو برای ساخت «مرد ایرلندی»، بازی تام هنکس در فیلمی از کلینت ایستوود، حضور ون دیزل در فیلم سینمایی «کوجک»، ساخت یک داستان عاشقانه از زندگی بازیگر شناخته شده سینمای جهان اینگرید برگمن، بازی مریل استریپ در نقش یک خواننده راک، بازی براد پیت و ماریون کوتیار در فیلمی از رابرت زمه کیس، رونمایی از فیلم «مریخی» به کارگردانی ریدلی اسکات را می توانید بخوانید.

جشن حافظ

همچنین در بخش تازه های ۲۰۱۵ به فیلم هایی چون: «تومارولند» به کارگردانی براد بیرد، «الوها» به کارگردانی کامرون کراو، «تعقیب داغ» به کارگردانی آنی فلچر، «مکس دیوانه:جاده خشم» به کارگردانی جورج میلر، «دور از اجتماع خشمگین» به کارگردانی توماس وینتربرگ، «جاسوس» به کارگردانی پال فیگ، «سن آندریاس» به کارگردانی براد پیتون، «روح خبیث» به کارگردانی گیل کنان اشاره شده است.

فیلم هایی چون «اسب سفید پادشاه» محمد حسین لطیفی، «پریدن از ارتفاع کم» حامد رجبی، «نهنگ عنبر» سامان مقدم از جمله فیلم هایی است که در بخش فیلم های روی پرده مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.

در بخش بر صفحه تلویزیون نیز به سریال هایی چون «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری، «جاده قدیم» به کارگردانی بهرام بهرامیان، «شمعدونی» به کارگردانی سروش صحت پرداخته شده است.

راهنمای سریال های خارجی نیز شامل معرفی سریال هایی چون «دردویل» درو گدارد، «سلیکون ولی» مایک جاج، جان السچلر و دیو کرینسی، «سنسیت» واچوفسکی ها، تتام تیکور، جیمز مک تیگو می شود.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی