آخرین اخبار

«۵۰ کیلو آلبالو» فیلم می‌شود/ کمدی رمانتیک و پر بازیگر

20:08:42 1394/04/24


محمد شایسته تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تولید فیلم «۵۰ کیلو آلبالو» گفت: «۵۰ کیلو آلبالو» چندی پیش توسط فرهاد توحیدی و مانی حقیقی نوشته شد و قرار بود حقیقی این فیلمنامه سینمایی را آماده ساخت کند اما به دلایلی این فیلمنامه به مرحله اجرا نرسید.

وی ادامه داد: از همین رو فیلمنامه «۵۰ کیلو آلبالو» واگذار شد و حال قرار است شهرام شاه حسینی کارگردانی آن را به عهده گیرد.در حال حاضر درخواست پروانه نمایش ارائه شده است و مراحل مقدماتی پیش تولید را آغاز کرده ایم و طبق برنامه ریزی انجام شده شهریورماه این فیلم سینمایی را کلید خواهیم زد.

این تهیه کننده سینما در پاسخ به اینکه آیا در فیلمنامه حاضر نسبت به نسخه‌ای که توحیدی و حقیقی نوشته بودند تغییراتی ایجاد شده است؟ گفت: هیچ تغییری در فیلمنامه «۵۰ کیلو آلبالو» ایجاد نشده است و فیلمنامه به شکل کامل فیلمبرداری خواهد شد. این فیلم یک کمدی رمانتیک و پر بازیگر است.

تهیه کننده فیلم«خانه دختر» در پایان صحبت های خود با اشاره به سرنوشت این فیلم برای اکران عمومی عنوان کرد: برای برطرف شدن سوءتفاهم ها مجموع اصلاحات «خانه دختر» را به وزارت ارشاد تحویل داده ایم و امیدواریم پروانه نمایش این فیلم سینمایی به زودی صادر شود.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی