آخرین اخبار

پخش «دردسرهای عظیم ۲» از امشب از سر گرفته می شود

17:03:34 1394/04/19


به گزارش خبرگزاری مهر، پخش مجموعه «دردسرهای عظیم ۲» که از اول هفته جاری همزمان با شب های قدر نیمه تمام مانده بود با پایان مینی سریال «ساعت صفر» به کارگردانی سعید سلطانی در شب گدشته از امشب ۱۹ تیرماه ادامه می یابد. قسمت جدید این مجموعه با پخش بخش کوتاهی از قسمت های قبلی روی آنتن می رود.

دردسرهای عظیم

این در حالی است که سازندگان این سریال همچنان مراحل پایانی کار را در تهران جلوی دوربین دارند. سریال «دردسرهای عظیم ۲» به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی مهران مهام هر شب ساعت ۲۱:۱۰ روی آنتن می رود و تکرار آن هم ساعت های ۹ صبح و ۱۸:۴۵ روز بعد خواهد بود.

دردسرهای عظیم

این سریال در تاریخ های ۲۹ و ۳۱ خرداد و ۵، ۷، ۱۲ و ۱۳ تیر ماه به دلیل همزمانی با برگزاری بازی های والیبال پخش نشد که به همین سبب شش قسمت از این سریال پس از ماه رمضان روی آنتن خواهد رفت.

دردسرهای عظیم

مهدی هاشمی، جواد عزتی، الناز حبیبی، مریم سعادت، پرستو گلستانی، فریده سپاه منصور، زهره فکور صبور، مهران رجبی، امیرحسین صدیق، مه لقا باقری، اشکان اشتیاق، شهین تسلیمی، حسین محب اهری، امیر غفارمنش، سولماز غنی، صفا آقاجانی، فرزاد حاتمیان، بهشاد شریفیان، داریوش اسدزاده، محمدمهدی مطلبی، قدرت‌الله صالحی، آرزو مفتاحی، ساحل بکرانی و... در این سریال بازی دارند.

دردسرهای عظیم

نویسندگی این سری از سریال را علیرضا کاظمی پور و امیر عربی همزمان با تصویربرداری برعهده دارند. در خلاصه داستان این سریال آمده است: با پیدا شدن بچه‌ای در ماشین و آمدن خانواده لطیف از شهرستان و دعوت از خانواده پدری بهار، آن دو دچار دردسرهای فراوانی می‌شوند. فرحان که خود را مدیون کمک‌های لطیف و بهار می‌داند، سعی می‌کند مشکلات پیش آمده برای آنان را حل و فصل کند، اما...

عکس ها از هلیا رضایی است.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی