آخرین اخبار

«سفر ستاره‌ای ۳» کلید می‌خورد/ شرایط افزایش دستمزدها

20:54:08 1394/04/06


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، کمپانی «پارامونت» و «اسکای دنس» سرمایه گذار فیلم پس از آخرین مذاکرات با بازیگران فیلم رقم بودجه فیلم را ۱۰ تا ۱۵ میلیون دلار افزایش داده اند.

بعد از فروش ۴۶۷ میلیون دلاری قسمت دوم این مجموعه به نام «سفر ستاره ای به سوی تاریکی» در سال ۲۰۱۳، پارامونت آماده شد تا قسمت سوم آن را نیز تولید کند اما بدلیل آماده نشدن فیلمنامه، این پروژه به تعویق افتاد.

مشکل دیگری که بعد از اتمام فیلمنامه سر راه تولید آن پیش آمد مساله قرارداد بازیگران این مجموعه بود. بازیگران این مجموعه در زمان تولید قسمت اول برای دو قسمت بعدی آن نیز قرارداد امضا کرده بودند ولی با توجه به گذشت ۷ سال از زمان قرارداد بر طبق قانون باید قرارداد جدیدی با آنها بسته شود. در این میان مساله افزایش رقم قرارداد چالش دیگری در راه تولید قسمت سوم آن شد.

در این میان «کریس پاین» بازیگر نقش کاپتان کرک که بر طبق قرارداد اولیه ۶۰۰ هزار دلار برای فیلم سال ۲۰۰۹ دریافت کرده بود برای بازی در قسمت جدید این فیلم رقم ۶ میلیون دلار را پیشنهاد داده است. این بازیگر برای بازی در «سفر ستاره‌ای به سوی تاریکی» مبلغ ۱.۵ میلیون دلار دریافت کرده و قرار بود برای بازی در قسمت سوم آن ۳ میلیون دلار بگیرد. پارامونت اعلام کرد این افزایش رقم در قراردادهای «پاین» و «کواینتو» با شرط بازی این زوج موفق در قسمت چهارم این مجموعه صورت خواهد گرفت.

کارگردانی «سفر ستاره ای ۳» بر عهده «جاستین لین» کارگردان «سریع و خشن ۶» خواهد بود. در «سفر ستاره ای»، کریس پاین در نقش «جیمز تی.کرک» و «زاخاری کواینتو» در نقش «اسپوک» ظاهر خواهند شد.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی