آخرین اخبار

«سیزده» در شبکه نمایش خانگی

10:51:03 1394/04/04


به گزارش خبرگزاری مهر، در این فیلم امیر جعفری، آزاده صمدی، ریما رامین فر، امیر جدیدی، نوید محمدزاده ، یسنا میر طهماسب ،بیژن سراج و مهران احمدی حضور دارند.

فیلمنامه را هومن سیدی نوشته و آن را علی تبریزی فیلمبرداری کرده است. سال تولید فیلم ۱۳۹۲ و مدت آن ۹۳دقیقه است.

فیلم سینمایی «سیزده» نامزد پنج جایزه و برنده سیمرغ بلورین جایزه ویژه هیات داوران برای بهترین کارگردانی و دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر شده است.

این فیلم خرداد ۹۴ در هجدهمین جشنواره بین المللی فیلم شانگهای در سه بخش بهترین فیلم، بهترین بازیگر مرد و بهترین فیلمبرداری نامزد کسب جایزه در بخش استعدادهای نو بود. این جشنواره جایزه بهترین فیلم را به هومن سیدی داد و جایزه بهترین فیلمبرداری نیز برای همین فیلم به علی تبریزی تعلق گرفت.

«سیزده» قبلا نیز جایزه بهترین فیلم بخش موج نو از جشنواره بوسان (کره جنوبی) و نتپک از جشنواره ورشو (لهستان) را کسب کرده است.

در خلاصه داستان اثر آمده است: نوجوان ۱۳ ساله ای به نام بمانی، به دلیل تنهایی و عقده هایی که برایش بوجود آمده به جوانان ناباب بزرگتر از خودش پناه می برد و این امر باعث تغییر و تحول در بمانی می شود، دست آخر او به همه کس و همه چیز بی اهمیت می شود...

DVDفیلم شامل پشت صحنه، گفتگوی اختصاصی هومن سیدی، زیر نویس انگلیسی، صدای دالبی ۵:۱ و صدای استریو دو باند و گالری عکس‌های آن است.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی